افزایش سرقت در گلستان / انتقاد از شیوه نگهداری پارک النگدره


افزایش سرقت در گلستان  / انتقاد از شیوه نگهداری پارک النگدره

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی گلستان با انتقاد از نحوه مدیریت پارک جنگلی النگدره، گفت: این پارک متولی نداشته و نسبت به آن کم توجهی شده است.

به گزارش رکنا، سردار محمدسعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان، ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت هفته خبرنگار، اظهارکرد: نقش رسانه در ایجاد احساس امنیت اجتماعی و روانی جامعه چشمگیر بوده و تبادلات اطلاعات، جایگاه ویژه ای در موضوعات مختلف دارد.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: پلیس کشور در شاکله رضایتمندی جزو برترین ها بوده و بالاترین رتبه اعتماد از نگاه شهروندان را هم پلیس گلستان کسب کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: سرقت در گلستان به شدت بالا رفته و اقدامات ما را تحت تاثیر خود قرار داده است.

طبق گفته فاضل دادگر ۹۰ درصد سارقان در استان، اعتیاد به مواد مخدر دارند.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: سرقت کابل برق در گلستان نگرانی های زیادی را ایجاد کرده و این مساله زیرساخت ها را تحت تاثیر قرار می و دهد.

وی عنوان کرد: دومین استان در شیوه شناسی مواد مخدر بوده ولی اگر محلی برای نگهداری دو هزار معتاد نداشته باشیم شاکله سرقت های خرد کماکان ادامه دارد ولی با این وجود هیچ چیز مانع از انجام فعالیت های پلیس نیست.

فاضل دادگر گفت: در حوزه پلیس فتا با افزایش ۴۱ درصدی وقوعات روبرو بوده و با تلاش نیروهای انتظامی ۹۲ درصد از جرائم کشف شد و جزو استان های موفق بودیم.

طبق گفته وی بیشترین وقوعات کلاهبرداری رایانه ای، هتک حیثیت و نشر اکاذیب و تهدیدها و مزاحمت ها بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان با انتقاد از نحوه مدیریت پارک جنگلی النگدره، اضافه کرد: این پارک مانند سایر پارک ها در کشور باید متولی داشته و ورود و خروج کنترل شود.

فاضل دادگر با بیان این که ما به وظیفه خود آگاه هستیم، گفت: هم اکنون هم درخواست می دهند که پلیس آنجا را رفع و رجوع کند اما وظیفه سایر دستگاه ها مشخص نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان