یک فینالیست و 3 برنز در روز پنجم جهانی موی تای


یک فینالیست و 3 برنز در روز پنجم جهانی موی تای

روز پنجم رقابتهای قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب ۳ مدال برنز و صعود دو نماینده ایران به دیدارهای فینال و نیمه نهایی همراه بود‌.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ به میزبانی کوالالامپور مالزی در حال برگزاری است. در پایان روز پنجم این پیکارها حسین فراهانی به فینال صعود کرد؛ بشیر مزرعاوی راهی دیدار نیمه نهایی شد و صدف سادات موسوی، سهیل مزرعاوی و مختار فرج الله مدال برنز را از آن خود کردند.
در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رده سنی ۱۷-۱۶ سال، حسین فراهانی در دیداری حساس و نزدیک موفق شد ساموئل گیلین از اتریش را ۲۹ بر ۲۸ از پیش روی خود بردارد تا اولین فینالیست کاروان ایران در این مسابقات لقب گیرد. فراهانی روز شنبه هفته آینده برای کسب مدال طلا با ماکسیم کوژانف روس از تیم IFMA مصاف خواهد کرد‌.
در وزن منهای ۶۳/۵ کیلوگرم رده ۱۷-۱۶ سال، بشیر مزرعاوی، موی تای کار خوزستانی تیم ایران، در یک مبارزه سخت و نفسگیر، با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ از سد حریف قدرتمند خود از لیتوانی گذشت تا ضمن رسیدن به دیدار ماقبل فینال، مدال برنز خود را نیز مسجل کند.
در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم رده ۱۱-۱۰ سال، مختار فرج الله با قبول شکست در دیدار نیمه نهایی برابر موی تای کار قدرتمند روس از تیم IFMA، به مدال برنز این پیکارها بسنده کرد.
در وزن منهای ۴۰ کیلوگرم رده سنی ۱۱-۱۰ سال، سهیل مزرعاوی در مبارزه نیمه نهایی، برابر عزیز الحمادی از امارات متوقف شد و مدال برنز را از آن خود کرد.
در بخش دختران و در منهای ۴۸ کیلوگرم رده ۱۷-۱۶ سال، صدف سادات موسوی در نیمه نهایی ۲۷ بر ۳۰، مسابقه را به کینسو اولا از اتریش واگذار کرد تا مدال برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
همچنین رقابتهای گرنداسلم موی تای امروز نیز در مالزی پیگیری شد که محدثه فولادی در وزن ۴۵- کیلوگرم با غلبه بر سوروت میس از تایلند در دیدار نیمه نهایی موفق شد به فینال این بازی ها راه پیدا کند. وی پیش از این ورزشکاری از کامبوجیا را پشت سر گذاشته بود.
پریماه قاسمیان دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم با ملیسا هوریوای از تیم TCCNZ مبارزه می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)