علت مرگ عسل بدیعی بعد از 9 سال / خانم بازیگر خودکشی نکرد!


 علت مرگ عسل بدیعی بعد از 9 سال / خانم بازیگر خودکشی نکرد!

رضا داوود نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون، پس از گذشت 9 سال از فوت عسل بدیعی، خواهر همسر خود، حقایقی تازه درباره مرگ عسل بدیعی بازیگر مشهور آن زمان سینما را آشکار کرد.

رضا داوود نژاد در برنامه‌ی تلویزیونی «محاکات» که از شبکه دو سیما پخش می‌شود، همزمان با سالروز درگذشت عسل بدیعی از ماجرای فوت وی و احتمال ساخت فیلم زندگی اش گفت.

عسل بدیعی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، در سال ۹۲ دچار مرگ مغزی شد. پس از این اتفاق با موافقت خانواده‌ی بدیعی ۷ عضو بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

رضا داوود نژاد در برنامه «محاکات» در خصوص این اتفاق گفت: «عسل بدیعی، به خاطر قصور پزشکی فوت کرد، ولی کلی شایعه ساختند درباره‌ی دلایل مرگش. همه‌ی شایعاتی که درباره مرگ عسل بدیعی ساختند دروغ بود. عسل بدیعی به خاطر قصور پزشکی فوت شد و این مسأله از نظر حقوقی هم اثبات شد.»

داودنژاد درباره‌ی اهدای اعضای بدن عسل بدیعی و تأثیر پذیری اش از فیلم «بودن یا نبودن» بیان داشت: «عسل بدیعی انسانی وارسته بود که قبل از خودش، سعی می‌کرد دیگران را ببیند و برای همین، اینکه خواستار پیوند اعضایش شود چندان عجیب نبود، ولی باید از حال خوش خانواده‌ی عسل بعد از اهدای اعضایش بگویم که از نظر روحی آن‌ها را بسیار آرامش داد.»

 علت مرگ عسل بدیعی بعد از 9 سال / خانم بازیگر خودکشی نکرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان