(تصاویر) اسرائیل سالن عزا و عروسی فلسطینی‌ها را تخریب کرد


(تصاویر) اسرائیل سالن عزا و عروسی فلسطینی‌ها را تخریب کرد

نیرو‌های اسرائیلی یک ساختمان فلسطینی را در شرق بیت المقدس تخریب کردند که از آن برای برگزاری مراسم عزا و عروسی استفاده می‌شد.

نیرو‌های اسرائیلی یک ساختمان را که به عنوان سالن برگزاری مراسمی مانند مراسم عروسی و ترحیم فلسطینی‌ها در قدس اشغالی مورد استفاده قرار می‌گرفت، به بهانه نداشتن مجوز تخریب کردند.

به گزارش فرارو، نیرو‌های پلیس اسرائیل و کارگران شهرداری که با بولدوزر و تجهیزات ساختمانی به محل آمده بودند، ساختمان را تخریب کردند.

صاحب تالار گفت که مقامات اسرائیل بلافاصله تخریب سالن را آغاز کردند، بدون اینکه حتی اجازه دهند ما با وکیل ملاقات کنیم تا تصمیمی برای توقف تخریب بگیریم.

مالک با بیان اینکه این سالن را در سال ۲۰۱۴ ساخته اند و در سال ۲۰۱۵ توسط ارتش اسرائیل به آتش کشیده شده است، خاطرنشان کرد: آن‌ها با هزینه‌های زیادی این مکان را تعمیر کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه ۵ خانواده فلسطینی از این تجارت امرار معاش می‌کنند، گفت: تخریب ساختمان به دلیل نداشتن مجوز انجام شده است.

صاحب کسب و کار گفت: این تالار تنها نقطه‌ای بود که مردم از آن برای مناسبت‌هایی مانند عروسی، ترحیم و اردو‌های تابستانی بهره می‌بردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی