بن دیویس:/ برای کونته با چشم بسته به سمت دیوار می‌دویم!


بن دیویس:/ برای کونته با چشم بسته به سمت دیوار می‌دویم!

بن دیویس، مدافع تاتنهام، با ستایش از آنتونیو کونته، سرمربی این تیم، می‌گوید بازیکنان تاتنهام حاضرند برای سرمربی‌شان با چشم بسته به سمت دیوار آجری بدوند.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته در شروع فصل جدید لیگ برتر با تاتنهام نتایج خوبی گرفته و شور و شوق او در کنار زمین و علاقه بی حد و حصر او به تیمش باعث شده سرمربی ایتالیایی به چهره‌ای بسیار محبوب برای بازیکنان و هواداران تاتنهام تبدیل شود.

بن دیویس:/ برای کونته با چشم بسته به سمت دیوار می‌دویم!

اسپرز فصل جدید را با پیروزی 4-1 مقابل ساوتهمپتون آغاز کرد و سپس در دیدار جنجالی با چلسی به تساوی 2-2 دست یافت. دیداری که با درگیری فیزیکی کونته با سرمربی چلسی همراه بود و شاگردان این مربی ایتالیایی موفق شدند در وقتهای تلف شده به لطف گل هری کین از شکست فرار کنند و تساوی باارزشی بدست بیاورند.

بن دیویس، مدافع تاتنهام، با ستایش از آنتونیو کونته می‌گوید بازیکنان این تیم به سرمربی‌شان آنقدر علاقه و اطمینان دارد که حاضرند به خاطر او با چشم بسته به سمت دیوار آجری بدوند. دیویس می‌گوید از شور و شوق این فصل کونته غافلگیر شده ولی تاتنهامی‌ها در این دو هفته بیش از پیش شیفته سرمربی خود شده‌اند.

مدافع تاتنهام گفت:" ما به دیدن شور و شوق کونته عادت داریم. رکورد او نیازی به تعریف و تمجید ندارد. آنتونیو مربی‌ای در کلاس جهانی است که در عین حال انسانی متواضع با خصوصیات دوست‌داشتنی است. اگر او بخواهد ما بازیکن‌ها با چشم بسته برایش به سمت دیوار آجری می‌دویم. کونته ذاتا پرشور است و خیلی واضح می‌گوید که از تیمش چه می‌خواهد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس