آمار جالب از مهاجم پرسپولیس در انگلیس و آلمان


آمار جالب از مهاجم پرسپولیس در انگلیس و آلمان

ستاره هلندی پرسپولیس فصل گذشته تعداد بازی مناسبی انجام داده است.

روز گذشته بود که یورگن لوکادیا با امضای قراردادی رسما برای یک فصل به پرسپولیس پیوست تا این تیم بعد از سال‌ها یک مهاجم رزومه‌دار را جذب کند. با جذب مستقیم لوکادیا از بوندس‌لیگا خیلی‌ها معتقد هستند مشکل گلزنی پرسپولیس برطرف خواهد شد و این مهاجم هلندی می‌تواند بار خط حمله پرسپولیس را به دوش بکشد.

بعد از امضای قرارداد لوکادیا و پرسپولیس شایعاتی مطرح شد که این مهاجم هلندی فصل گذشته تعداد بازی زیادی انجام نداده و با آمادگی صددرصد به پرسپولیس نیامده اما بررسی دقیق آمار بازی لوکادیا چیز دیگری را ثابت می‌کند. با اینکه این بازیکن مدتی دور از تمرین حرفه‌ای و با تیم بوده اما فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس و البته بوندس‌لیگا به میدان رفته است.

لوکادیا ابتدای فصل گذشته به برایتون در لیگ برتر انگلیس بازگشت و همان ابتدا به تیم دوم برایتون رفت و یک بازی برای این تیم انجام داد. سپس یک بازی برای این تیم در لیگ برتر مقابل لیدز انجام داد و دوبار هم در جام اتحادیه به زمین رفت و سپس برای نیم فصل دوم به تیم بوخوم آلمان پیوست.

آمار جالب از مهاجم پرسپولیس در انگلیس و آلمان

این مهاجم هلندی در نیم فصل حضورش در بوخوم ۱۱ بازی در بوندس‌لیگا و دو بازی در جام حذفی انجام داد. از ۱۱ بازی لوکادیا در لیگ ۴ بازی به صورت فیکس بود و در دو بازی جام حذفی هم برای بوخوم به صورت فیکس به زمین رفت. این مهاجم در این بازی‌ها توانست دو گل به بایرن مونیخ و دورتموند هم بزند. البته شایان ذکر است که لوکادیا فصل گذشته ۵ بازی بوخوم را هم به علت مصدومیت از دست داد که شاید اگر این اتفاق رخ نمی‌داد تعداد بازی بیشتری برای این تیم آلمانی انجام می‌داد. یعنی از ۱۰ بازی آخر بوخوم ۵ بازی را لوکادیا به علت مصدومیت از دست داده است.

بررسی این آمار نشان می‌دهد برخلاف چیزی که اعلام می‌شود لوکادیا بازی‌های مناسبی را در نیم فصل دوم بوندس‌لیگا انجام داده و قطعا بازیکن به درد بخوری برای پرسپولیس و لیگ برتر ایران محسوب می‌شود. شاید اگر این بازیکن از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشد خیلی زود به ماشین گلزنی پرسپولیس تبدیل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...