اکران فیلم مجبوریم


  اکران فیلم مجبوریم

باشگاه فیلم دهکده فرهنگسرای تهران در هفتمین نشست خود اکران فیلم مجبوریم را به کارگردانی رضا درمیشیان و نقد و برسی کوروش جاهد چهارشنبه ۲۶ مرداد ساعت ۳۰/۱۷ برگزارمی کند .


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران نشست نقد و بررسی کوروش جاهد منتقد سینما به همراه اکران فیلم مجبوریم در فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود.

داستان فیلم مجبوریم از جایی آغاز می‌شود که زنی آواره و کارتن‌خواب به نام گل‌بهار [با هنرنمایی پردیس احمدیه] از خواب بیدار می‌شود و خودش را به معشوقش که مجتبی [با نقش‌آفرینی مجتبی پیرزاده] نام دارد، می‌رساند. گل‌بهار متوجه می‌شود که مجتبی که مردی مجرم و خلافکار است به قید وثیقه از زندان آزاد شده اما شخصی که برای او وثیقه گذاشته، صاحب فرزند نمی‌شود؛ بنابراین از مجتبی انتظار دارد که دختری را به او معرفی کند.

در این فیلم بازیگرانی همچون فاطمه معتمد آریا، نگار جواهریان و پارسا پیروزفر نقش‌آفرینی می کند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند در روز اعلام شده به فرهنگسرای تهران به نشانی: میدان المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو تماس مراجعه نمایند و با شماره تلفن 44143777 تماس حاصل نمایید.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...