جدایی لوا به سود آلمان و بایرن؟/ بلوک هفت نفره بایرن در مانشافت تشکیل شد


جدایی لوا به سود آلمان و بایرن؟/ بلوک هفت نفره بایرن در مانشافت تشکیل شد

به نظر می‌رسید که بایرن مونیخ به خوبی با جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، کنار آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، نباید هیچ تیمی را تنها پس از دو بازی مورد تحسین و تمجید بیش از حد قرار داد اما شواهد بسیاری وجود دارد که به کارشناسان و فوتبال‌دوستان بدبین نشان می‌دهد که جدایی لواندوفسکی اتفاق خیلی بدی هم نبوده است و آنها در اشتباه بوده‌اند.
به نظر می‌رسد که محاسبات بایرن به خوبی جواب داده است. این تیم بدون لواندوفسکی که مانند ماشین گلزنی برای آنها عمل می‌کرد به مشکل نخورده و عامل غیرقابل پیش‌بینی بودن نیز به آنها اضافه شده است.
اگر دیدار سوپر جام آلمان برابر لایپزیش که با نتیجه 3-5 به سود بایرن تمام شد را هم در نظر بگیرید، آنها 13 گل توسط هفت گلزن به ثمر رسانده‌اند: جمال موسیالا (4 گل)، بنجامین پاوارد، سادیو مانه، سرژگنابری (هر کدام دو گل)، لروی سانه، جاشوا کیمیش و توماس مولر (هرکدام یک گل).
وقتی دیدار این تیم برابر ولفسبورگ که با استفاده از سیستم 2-2-2-4 انجام شد را دیدم، از خودم پرسیدم که آیا ما شاهد تاکتیک و هسته اصلی تیم ملی آلمان برای جام جهانی 2022 قطر نیستیم؟ فقط تغییرات کوچکی برای نهایی شدن این ترکیب لازم است.

جدایی لوا به سود آلمان و بایرن؟/ بلوک هفت نفره بایرن در مانشافت تشکیل شد
کیمیش و گورتسکا (به جای سابیتزر اتریشی) می‌توانند به عنوان دو شماره 6 به میدان بروند. مولر و موسیالا در راس خط میانی باشند و گنابری و سانه (به جای مانه) در خط حمله قرار بگیرند.
آلمان چند سال است که به دنبال یک مهاجم نوک تمام عیار می‌گردد و حالا هانسی فلیک می‌تواند راه حلی برای این معضل هم پیدا کند. آنها این فرصت را دارند که پیش از آغاز جام جهانی در تاریخ 20 نوامبر به خوبی با یکدیگر کار کنند.
کای هاورتز که در حال حاضر بازیکن ثابت چلسی است و تیمو ورنر که برای داشتن شانس بیشتر و عملکرد بهتر در جام جهانی به لایپزیش برگشته است می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. باید دید که آیا فلوریان ورتز می‌تواند پس از پارگی رباط صلیبی خودش را به ترکیب اصلی برساند یا خیر.
تنها در خط دفاعی است که بایرن نمی‌تواند کمکی به تیم ملی این کشور کند. سه بازیکن فرانسوی شامل پاوارد، لوکاس هرناندز و دایوت اوپامکانو به همراه آلفونسو دیویس کانادایی در خط دفاعی این تیم حضور دارند.
با حضور مانوئل نویر به عنوان دروازه‌بان، بایرن حالا هفت بازیکن در ترکیب تیم ملی آلمان دارد و فوتبال این کشور می‌تواند تجربه خوبی را از این هماهنگی داشته باشد.
پنج بازیکن از کایزرسلاترن در معجزه بن در سال 1954 حضور داشتند. شش بازیکن از بایرن هم در قهرمانی این تیم در جام جهانی 1974 در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفتند.
لوتار ماتئوس، آندریاس برمه و یورگن کلینزما از اینتر هم مهره‌های کلیدی آلمان در جام جهانی 1990 ایتالیا بودند. در جام جهانی 2014 نیز شش بازیکن از بایرن در زمین حضور داشتند که پس از ورود ماریو گوتزه به زمین به هفت بازیکن می‌رسید.

آلفرد دراکسلر - بیلد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)