اولین تصاویر شریک جدید پیکه: کلارا کیا مارتی کیست؟


اولین تصاویر شریک جدید پیکه: کلارا کیا مارتی کیست؟

به نظر می‌رسید که برای اولین بار تصاویر کلارا کیا مارتی، نامزد جدید جرارد پیکه، توسط رسانه‌ها لو رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، زندگی خصوصی پیکه در چند ماه اخیر دستخوش تغییراتی شده و همین موضوع او را به سوژه بسیاری از رسانه‌ها تبدیل کرده است.
پیکه و شکیرا که یکی از زوج‌های محبوب دنیای ورزش و هنر به حساب می‌آمدند، تصمیم گرفتند که به زندگی 12 ساله‌شان پایان دهند و از یکدیگر جدا شوند. این تصمیم ناگهانی شایعات بسیاری را به همراه داشت که یکی از اصلی‌ترین آنها شایعه خیانت این بازیکن به این خواننده معروف بود.
در حالی که گفته می‌شود کشمکش و درگیری بین این دو بر سر حق حضانت فرزندان و اموالی که در این مدت به صورت مشترک خریداری کردند ادامه دارد، حالا برای اولین بار تصاویری از نامزد جدید پیکه منتشر شده است.
روزنامه سان با انتشار این تصاویر مدعی شده است که نام او کلارا کیا مارتی است و در چند هفته اخیر تمامی حساب‎‌های کاربری‌اش در شبکه‌های اجتماعی را بسته است تا از شایعات احتمالی دور بماند و شناسایی نشود.

اولین تصاویر شریک جدید پیکه: کلارا کیا مارتی کیست؟
پیش از این نشریات اسپانیایی مدعی شده بودند که این دو نفر در یکی از رویدادهای مربوط به شرکتی که مالکیت آن برعهده پیکه است با یکدیگر دیدار کرده بودند. کلارا کیا مارتی دانشجو است و در دفتر این شرکت برای این مدافع اسپانیایی کار می‌کند. گفته می‌شود که او درباره این رابطه با هیچکس صحبتی نکرده است اما تمامی اطرافیان آنها به خوبی از همه چیز خبر دارند.
هرچند بسیاری از این افراد تاکید دارند که مشخص نیست آیا این دو نفر پیش از جدایی پیکه و شکیرا به یکدیگر علاقمند شده بودند یا این اتفاق پس از جدایی آنها رخ داده است اما انتشار این تصاویر باعث شده است که بسیاری شروع به مقایسه او با شکیرا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس