پیشرفت نهضت ملی مسکن در پردیس به میانگین 45 درصدی رسید


پیشرفت نهضت ملی مسکن در پردیس به میانگین 45 درصدی رسید

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس، گفت: یک ریال از منابع نهضت ملی مسکن را هزینه سایر طرح‌ها نکردیم و به همین علت پروژه‌ها اکنون به میانگین پیشرفت ۴۵ درصدی رسیده است.

پیشرفت نهضت ملی مسکن در پردیس به میانگین 45 درصدی رسید

«جابر انصاری» امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص جزییات پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در پرپیس، گفت: کارگاههای نهضت ملی مسکن دو شیفت در پردیس فعال است و از آنجایی که سیاست ما این نیست که اعتبار این طرح را جای دیگری خرج کنیم، پیشرفت پروژه ها قابل دفاع است.

به گفته جابر انصاری اکنون برخی پروژه‌های نهضت ملی در مرحله سفید کاری قرار گرفته است و تاکید می‌کنیم پیشرفت پروژه‌ها به این دلیل است که منابع نهضت ملی مسکن خرج سایر طرح ها نشده است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: قیمت قراردادی با پیمانکاران متری چهار میلیون و نیم است و با توجه به اینکه این پروژه با انضباط مالی ‌درحال پیشرفت است، در نهایت گران تحویل متقاضی نخواهد بود.

وی همچنین خرید ‌و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن را غیرقانونی خواند.

جابرانصاری درباره میزان آورده متقاضیان نیز گفت: آورده به صورت مرحله ای از متقاضیان دریافت می‌شود و اگر متقاضی سر وقت آورده اولیه را نیاورد از روند ثبت نام حذف می شود.

به گفته سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس بیش از ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن اکنون در پردیس در مرحله پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر