ده نفره این تیم پرستاره را متوقف کردیم / اکوان: کار ما مقابل پرسپولیس را کوچک نشان ندهید


ده نفره این تیم پرستاره را متوقف کردیم / اکوان: کار ما مقابل پرسپولیس را کوچک نشان ندهید

مدافع ذوب آهن می‌گوید کلین شیت مقابل پرسپولیس کار بزرگی است.

به گزارش "ورزش سه"، آرمان اکوان مدافع تازه کار تیم ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار ما در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: خداراشکر در اولین بازی لیگ برتر بازی کردم و خوشحالم مقابل پرسپولیس بود. بازی خیلی خوبی بود و ما برای ۳ امتیاز رفته بودیم که متاسفانه ده نفره شدیم و طبیعی بود که بعد از اخراج بخواهیم گل نخوریم و حداقل امتیاز این بازی بگیریم.

او در مورد اولین بازی لیگ برتری‌اش اظهار داشت: من چند سالی بود که می‌توانستم به لیگ برتر بیایم و صد بازی در لیگ یک داشتم اما هیچ مربی نبود که این شجاعت را داشته باشد به من اعتماد کند. آقای تارتار و باشگاه ذوب آهن این شهامت را داشتند به من اعتماد کردند و امیدوارم پاسخ اعتمادشان را به خوبی بدهم.

وی در مورد حضور مدافعان سرشناس در ذوب آهن عنوان کرد: من انگیزه خودم را دارم. در پست دفاع وسط هم با آقای قاسمی، محمدی، قریشی، نورمحمدی و... رفیق هم هستیم و خوشحالم کنار آنها بازی میکنم. من سعی کردم همیشه با خودم رقابت کنم و الان هم در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم.

اکوان در خصوص حمایت تارتار از او با جذب از لیگ یک توضیح داد: واقعا معدود مربیان مثل آقای تارتار هستند که به لیگ‌های پایین‌تر نگاه می‌کنند و بازیکنان جوان را جذب می‌کنند. این هم از نظر اقتصادی برای باشگاه خوب است و هم از نظر فوتبالی برای فوتبال کشور. گل دارد دوباره از ایشان و باشگاه ذوب آهن تشکر کنم.

وی در مورد اتهام دفاع اتوبوسی مقابل پرسپولیس گفت: ما برای سه امتیاز رفته بودیم و می‌خواستیم حداکثر امتیازات دیداری که میزبان هستیم را بگیریم. طبیعی بود نیمه دوم چون ۱۰ نفره هستیم باید گل نخوریم. جلوی پرسپولیس کلین شیت کردن ده نفره کار بزرگی است و نباید کار تیم ما را کوچک نشان دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا