بهترین نوع چادر برای خانم های چاق و لاغر


بهترین نوع چادر برای خانم های چاق و لاغر

چادر مناسب افراد چاق چه ویژگی باید داشته باشد؟ این سوالی‌‎ست که اکثر بانوان عزیز در مراجعه حضوری قبل از خرید چادر مشکی از ما می پرسند. در این مقاله قصد داریم مدل‌های چادر مناسب افراد چاق را معرفی کنیم و بگوییم این افراد چه باید ونبایدهایی را بهتر...

چادر مناسب افراد چاق

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ما در بین مراجعه کنندگان عزیزمون با این مورد بسیار مواجه شده ایم. دختر خانم‌ها و بانوان عزیزی که اندام توپرتری دارند و بیان می‎‌کنند، در صورت پوشیدن چادر اندامشان چاق‌تر دیده می‌‎شود و ممکن است این امر باعث شود در پوشیدن چادر دچار حس ناخوشایند شوند.

در واقع باید در این‌گونه موارد علاوه بر آن‌که به اهمیت پوشش توجه می‎‌شود، به حفظ شیک‌پوشی نیز نگاه ویژه‌ای داشت. در زیربه صورت جامع راهنمای خرید چادر مشکی برای شما عزیزان تپل اندام درج شده است.

کدوم مدل چادر لاغرتر نشونم میده

یکی از موارد مهم در انتخاب چادر مناسب افراد چاق توجه به این نکته است، که به سلایق مختلف اهمیت داده شود. دختران و بانوان عزیز ما باید با توجه به جسه، قد، نوع کاربرد چادر و حتی فصل و مکان استفاده از چادر به انتخاب درست چادر بپردازند.

مدل مناسب چادر برای افراد چاق

در مقالات قبلی با انواع چادر مشکی آشنا شدید. حال این‌که کدامین مدل چادر ، مناسب یک فرد چاق است را در این جا می‌خواهیم پاسخ دهیم. به طور کلی ما به مراجعه کنندگان عزیزمون می‌‎گوییم در انتخاب چادر مناسب افراد چاق، آنها باید ابتدا به نوع اندام و همچنین قد خود توجه لازم را داشته باشند.

بهترین نوع چادر برای خانم های چاق و لاغر

افراد تپل‎‌تر بهتر است، از چادر هایی که دوخت ساده تری دارند استفاده نمایند.

برای افراد تپل، چادرهایی که از عرض پارچه کمتری برای دوخت آن‌ها استفاده شده است، مناسب‌تر است.

بهترین مدل چادر برای افراد چاق چیست؟

یکی از بهترین مدل‌های چادر برای افراد چاق چادر مدل آستین دار است.بین بانوان با اندام توپر، بسیار پر طرفدار است. زیرا علاوه بر آن‌که آنها را لاغرتر نشان می‌دهد، از پوشیدگی خوب و آزادی کامل نیز آن‌ها را بهره مند می‌سازد.

چادر صدف آستین داربرای انتخاب چادر مناسب افراد چاق باید بگوییم به واقع مدل چادر مناسب، چادر های ساده، با دوخت گرد می باشند. معمولا جنس کن کن برای این افراد مناسب تر است. در کل چادرهایی مثل چادر های لبنانی و بحرینی افراد چاقتر نشان می‎دهند. اینگونه چادر ها بیشتر مناسب برای افراد لاغر اندام می‎‌باشد.

طرح و پارچه چادری مناسب برای افراد چاق چیست؟

در مورد انواع پارچه چادری قبلا مقاله‌ای نوشته ایم که پیشنهاد می‌‎‌کنیم آن را بخوانید. در تهیه و دوخت چادر مشکی از نوع‌های مختلف پارجه های چادری

استفاده می‎‌شود. یکی از موارد مهم نیزبرای چادر مناسب افراد چاق، توجه به طرح و پارچه چادر می‌‎باشد.

افراد تپل باید بدانند که کلا طرح و نگاره های مختلف بر روی چادر به خودی خود، ممکن است آنها را تپل تر نشان دهند. لذا استفاده از طرح های ساده پارچه در انتخاب چادر مناسب افراد چاق، امری بسیار مهم است. در صورتی که می‎خواهید از مدل های طرح دار استفاده کنید، دقت نمایید تا طرح انتخابی شما نقش و نگاره ظریفی را داشته باشد.

اگر تمایل به استفاده از چادر با نقوش خطی دارید، خطوط افقی را انتخاب نکنید. زیرا خطوط افقی بر اساس خطای

دید منجر به چاق تر نشان دادن شما می‎شوند.

بهترین طرح چادر مناسب برای افراد چاق خطوط عمودی می باشند. زیرا این خطوط در نگاه ببینده در جمع و جور نشان دادن افراد چاق بسیار تاثیر گذار است.

استفاده از طرح های گلدار و درشت ممنوع!

همانطور که در مقاله قبلی نیز گفتیم، طرح های گلدار و درشت انتخاب خوبی برای چادر مناسب افراد لاغر است. در انتخاب چادر مناسب افراد چاق به این نکته باید توجه داشت، که ازین گونه طرح و مدل های پارچه ای استفاده نکرد.

بهترین نوع چادر برای خانم های چاق و لاغر

افراد تپل در انتخاب جنس چادر این دقت را داشته باشند که جنس چادر انتخابی بهتر است، سبک و ظریف باشد.

هر چه تار پود به کار رفته در جنس چادر نازکتر باشد(پارچه های حریر) بهتر است

انتخاب رنگ های تیره

در واقع حتی در استفاده از چادر های رنگی، چادرهایی را انتخاب نمایند که رنگ تیره‎تری دارند. و مدل چادر رنگی را انتخاب نمایند، که دارای نقوش کمتر و ظریف‎تری هستند.

این یک امر آشکار است که رنگ های تیره تر اندام را لاغر تر نمایش می‎دهند. پس درانتخاب رنگ نیز دقت نمایید.

استفاده از پوشش مناسب در زیر چادر

اگر از چادرهای جلو باز استفاده می‎نمایید، حتما به این امر توجه داشته باشید. پوششی که در زیر چادر دارید نیز، در این که شما چاق یا لاغرتر به نظر بیایید بسیار موثر است.

غالبا سعی نمایید از پوشش هایی ساده تر و رنگ های تیره تر استفاده نمایید. در پوشش خود دقت داشته باشید، که استفاده از طرح های شلوغ باعث خطای دید افراد می‎شود و شما را چاق تر نشان می‎‌دهد.

استفاده از ست های روسری و ساق تیره

از ست های روسری و ساق نیز می‎‌توانید برای زیر پوشش چادر خود استفاده نمایید. یکی از دغدغه های بانوان عزیز ما این است که، علاوه بر پوشش مناسب، شیک پوش نیز باشند. لذا بعد از انتخاب چادر مناسب افراد چاق می‎توانید، برای شیک پوشی بیشتر از ست های روسری و ساق تیره استفاده نمایید.

بهترین نوع چادر برای خانم های چاق و لاغر

منبع: sadafbanoo

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت ال نود امروز در بازار چقدر شد؟