توزیع آرد از اتحادیه نانوایان قزوین پس گرفته می شود


توزیع آرد از اتحادیه نانوایان قزوین پس گرفته می شود

رکنا: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین گفت: توزیع آرد نانوایی‌ها با توجه به تعارض منافع و در اجرای مصوبه امنیت غذایی این استان از سوی اتحادیه نانوایان پس گرفته شده و به شرکت‌های رسمی حمل و نقل واگذار می‌شود.

به گزارش رکنا ازقزوین، محمد ایزدی با اعلام این خبر افزود: حمل غیررسمی آرد در استان باعث شده بود تا تخلفاتی مثل توزیع خارج از شبکه اتفاق بیافتد، با انتقال تکلیف توزیع آرد از خبازان به شرکت‌های رسمی حمل و نقل این موضوع برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماهانه ۱۰ هزار تن آرد یارانه شماره 1 و ۲ در استان توزیع می‌شود، گفت: ورود شرکت‌های حمل و نقل با داشتن کامیون و کامیونت‌های ویژه حمل که دارای علایم مشخصی هستند، باعث افزایش نظارت در توزیع خواهد شد.

ایزدی تصریح کرد: یک شرکت‌ حمل و نقل از زیر مجموعه تعاون روستایی برای توزیع آرد در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و آوج و شرکت بین المللی حمل و نقل خلیج فارس با هدف توزیع آرد در شهرستان‌های بویین زهرا، البرز و آبیک در نظر گرفته می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه توزیع نظام مند حمل آرد در استان قزوین از ۲۴ شهریور سال جاری اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: واقعی تر شدن هزینه‌های حمل و نقل، توزیع به موقع و ایمن، ردیابی خودروهای حمل با امکان جی پی اس، جلوگیری از توزیع خارج شبکه و صدور بارنامه از عمده مزایای اجرایی شدن توزیع نظام مند آرد در استان قزوین است.

لیلا بیگدلی/قزوین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند