گیتاریست آبی‌ ها به فولاد خوزستان می رود؟


گیتاریست آبی‌ ها به فولاد خوزستان می رود؟

پارسینه: شرایط نقل و انتقالاتی فولاد طوری پیش رفته است که در پست مهاجم قصد جذب بازیکن جدید را دارد.

گیتاریست آبی‌ ها به فولاد خوزستان می رود؟
فولاد خوزستان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر بازیکنان بزرگی جذب کرد و قصد دارد برای قهرمانی تلاش کند، اما لوسیانو پریرا بدون شک یکی از بزرگترین بازیکنان جدا شده این تیم لقب گرفت. آنقدر جدایی پریرا برای نکونام مهم بود که در این باره اظهار داشت: «به آن بازیکن نیاز داشتیم، اما برای جدایی عجله کرد.»
به نقل از ایلنا؛ بعد از این موضوع سرمربی فولاد بار‌ها تاکید کرده که حداقل دو بازیکن دیگر نیاز دارد. یکی از این بازیکنان در صورت جذب، قطعاً گزینه جانشین مهاجم برزیلی سابق است.

در همین حال لیست مازاد استقلال اعلام شد و ارسلان مطهری در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرد. مهاجم آبی‌پوشان هر چند بیشتر در قامت مهاجم ذخیره در زمین حاضر می‌شد؛ اما همواره سعی کرد تاثیرگذار باشد.

با این شرایط فولاد خوزستان می‌تواند یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی گیتاریست آبی‌ها باشد. پیش از این حمیدرضا گرشاسبی در تاریخ ۲۴ مرداد ماه سال جاری در گفتگوی اختصاصی با ایلنا پیرامون انتظار نکونام مبنی بر جذب ۲ بازیکن جدید و آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: «باید این بازیکنان معرفی شوند و شرایط‌شان را بررسی کنیم تا ببینیم برای جذب چه وضعیتی دارند.»

با توجه به اینکه تا پایان زمان نقل و انتقالاتی لیگ برتر فرصت چندانی نمانده است، بعید نیست که دومین مهاجم فولادی‌ها هم سابقه بازی در استقلال را داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی