بیت کوین در کانال 23 هزار دلاری


بیت کوین در کانال 23 هزار دلاری

بیت کوین وارد کانال ۲۳ هزار دلاری شده و اتریوم نیز در کانال هزار و هشتصد دلاری تثبیت شده است. با این حال افت قیمت آن‌ها در شبانه روز گذشته چندان بزرگ نبوده است.

بیت کوین در کانال 23 هزار دلاری
امروز بیت کوین با افت حدود یک درصدی وارد کانال ۲۳۰۰۰ دلار شده و هم اکنون با قیمت حدود ۲۳۸۰۰ دلار معامله می‌شود. با وجود افت امروز، همچنان بازدهی هفتگی این ارز مثبت است و طی ۷ روز گذشته حدود ۳ درصد رشد را به ثبت رسانده.

ارزش بازار بیت کوین ۴۵۵ میلیارد دلار و ارزش معاملات آن ۲۹ میلیارد دلار ثبت شده است.

سایت newsbtc در تحلیلی که امروز از بیت کوین منتشر کرده، حمایت‌های اصلی آن را ۲۳۶۵۰ و ۲۳۵۰۰ دلار اعلام کرده است. فعلا قیمت فاصله زیادی با این حمایت‌ها ندارد، اما مقاومت‌های اصلی هم ۲۴۲۵۰ و ۲۴۴۵۰ دلار عنوان شده اند.

امروز پیتر برانت معامله گر مشهور بازار‌های مالی مدعی شده که در نمودار بیت کوین یک الگوی نزولی در حال تشکیل است که می‌تواند قیمت را تا سطوح ۲۰۷۰۰ دلار برساند. البته ناگفته نماند که این الگو‌ها همیشه معتبر نیستند و برخی مواقع ممکن است تشکیل شوند، اما قیمت را به پایین هدایت نکنند.

رشد سه برابری اتریوم در مقایسه با بیت کوین در یک هفته
اتریوم امروز حدود نیم درصد افت کرده و در محدوده قیمت ۱۸۸۰ دلار معامله می‌شود. بازدهی هفتگی اتریوم نیز مثل بیت کوین مثبت است، اما با این تفاوت که طی این مدت حدودا سه برابر بیت کوین و به میزان ۱۰ درصد رشد داشته است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۷ میلیارد دلار و ارزش بازار آن ۲۳۰ میلیارد دلار بوده است.

سایت newsbtc حمایت اصلی اتریوم را ۱۸۵۰ دلار و مقاومت اصلی آن را ۱۹۲۵ دلار می‌داند.

جهش ۲۲ درصدی EOS
تقریبا می‌توان گفت تعادلی نسبی از نظر تعداد نماد‌های منفی و مثبت در بازار وجود دارد. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار EOS با جهش ۲۲ درصدی بهترین بازدهی را داده. تزوس و چیلیز هم با رشد ۷ درصدی، عملکردی خوب داشته اند. کوانت نیز در شبانه روز گذشته بیش از ۴ درصد رشد کرده و مابقی ارز‌های مثبت، بازدهی کمتر از ۳ درصد را نمایش می‌دهند.

در میان نماد‌های منفی هم مونرو با افت ۶ درصدی، برای خریداران خود زیان به همراه آورده و دوج کوین با افت ۳.۵ درصدی، دومین نماد منفی بازار است. مابقی نماد‌های منفی افتی کمتر از ۳ درصد دارند.

دامیننس بیت کوین دوباره به کمتر از ۴۰ درصد رسید
ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با افت نیم درصدی به رقم ۱.۱۴ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم نسبت به دیروز تنها ۲ درصد رشد کرده و رقم ۶۹ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

ارزش معاملات دیفای ۵ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین‌ها ۶۳ میلیارد دلار بوده است.

دامیننس بیت کوین هم که نشان دهنده ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارز‌ها است، دوباره به کمتر از ۴۰ درصد رسیده و هم اکنون ۳۹.۸۹ درصد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت