مدال افتخار انسانیت بر سینه مدافعان حرم


مدال افتخار انسانیت بر سینه مدافعان حرم

نباید فراموش کرد جنایت‌هایی که داعشی ها انجام دادند چگونه ترس و وحشت در کل بشریت و نه‌فقط در جهان اسلام، غرب آسیا و عراق و سوریه ایجاد کرد. اقدامات داعش و صحبت از گسترش جغرافیا برای حاکمیت خود و خطری برای انسانیت بود. واقعیت این است که مدال افتخار...

مدال افتخار انسانیت بر سینه مدافعان حرم

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ جانفشانی های مدافعان حرم و در رأس‌ آنها ابرفرمانده مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش و فرماندهان ارشد ازجمله حاج حسین همدانی در راستای خدمت به بشریت بود، زیرا تروریست های داعش شرایطی را فراهم کرده بودند که در مدتی نزدیک به دو سال تعداد قابل توجهی عملیات در کشورهای اروپایی و حتی آمریکا انجام شد. داعشی که به وسیله صهیونیسم بین‌الملل با حمایت مستقیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهایی که برای نزدیک کردن خودشان به آمریکایی‌ها حاضر بودند هر خدمتی به واشنگتن دهند، ایجاد شده بود.



نباید فراموش کرد جنایت هایی که داعشی ها در این دو کشور انجام دادند چگونه ترس و وحشت در کل بشریت و نه فقط در جهان اسلام و غرب آسیا ایجاد کرد. اقدامات داعش و صحبت از گسترش جغرافیا برای حاکمیت خود و خطری برای انسانیت بود. واقعیت این است که مدال افتخار انسانیت را باید به سینه همه مدافعان حرم زد.

به اسارت گرفتن زنان و بچه‌ها، پاره کردن شکم زنان حامله، بریدن سر مردان خانواده‌ها در مقابل فرزندان و همسرانشان و بازی فوتبال با سر کسانی که بریده بودند و منتشر کردن فیلم و تصویر این اقدامات در فضای مجازی و قرار دادن آنها مقابل چشم جهان شروعی بود برای جنایت های بزرگتر بشری


درست است مدافعان حرم در جغرافیایی به نام سوریه و عراق با داعش مواجه شدند، اما نابود کردن سر اصلی فتنه و این مار چند سر در عراق و سوریه خدمتی بود که به همه بشریت انجام شد، زیرا هم اکنون هسته‌های داعش در آفریقا فعال هستند. نباید فراموش کرد بخشی از زندانیان داعشی در سوریه از کشورهای اروپایی هستند و از اروپا عضو این گروه تروریستی شده بودند و اکنون کشورهای اروپایی اتباعشان را به دلیل خطراتی که ممکن است داشته باشند، نمی‌پذیرند.


فراموش نکنیم چچنی‌ها از مناطق مختلف به داعش پیوسته بودند که به جز خونریزی و ایجاد وحشت در دنیا هیچ هدف دیگری را نداشتند. بنابراین شهدای مدافع حرم خدمت بزرگی به بشریت کردند که مانع شدند آنها بتوانند سرزمین و حاکمیتی در اختیار داشته باشند و پرچم منحوس خود را در آنجا برافراشته کنند و بتوانند به وسیله آن پرچم و امکاناتی که در اختیارشان هست، دیگر جنایتکاران دنیا را برای جنایت های هولناک بشری در نقاط مختلف دنیا جذب کنند.


بشریت مدیون شهدای مدافع حرم، فرماندهان و کسانی هستند که در این حوزه تلاش کردند. به اسارت گرفتن زنان و بچه‌ها، پاره کردن شکم زنان حامله، بریدن سر مردان خانواده‌ها در مقابل فرزندان و همسرانشان و بازی فوتبال با سر کسانی که بریده بودند و منتشر کردن فیلم و تصویر این اقدامات در فضای مجازی و قرار دادن آنها مقابل چشم جهان شروعی بود برای جنایت های بزرگتر بشری. بر این اساس هر چقدر زمان بگذرد، خدمات ارزشمند مدافعان حرم و مبارزانی که با داعش در چارچوب مقاومت اسلامی مقابله کردند، بیشتر بر دنیا مشخص می‌شود.

همه تلاش مدافعان حرم و مقاومت اسلامی بر این مسئله معطوف بود که از نقشه «خاورمیانه بزرگ» که به وسیله رؤسای جمهور آمریکا در دوره‌های قبل از کلینتون طراحی و به دنبال تجزیه و ایجاد غرب آسیای جدید بودند، جلوگیری کنند. اگر مدافعان حرم نبودند، امروز عراق، سوریه، لبنان، عربستان و حتی جمهوری اسلامی ایران ممکن بود به کشورهای کوچک آکواریومی مانند کشورهای کوچک حوزه خلیج فارس تقسیم و تجزیه شوند و به این شکل قدرت مقابله با نظام سلطه و آمریکایی‌ها از آنها گرفته می‌شد.


نباید فراموش کرد آمریکایی‌ها در جنگ 33 روزه لبنان به دنبال تجزیه منطقه بودند و کاندولیزا رایس به عنوان وزیر امور خارجه وقت آمریکا به این موضوع به صراحت اعلام کرد به دنبال خاورمیانه جدید هستند.


نباید فراموش کرد نقشه تقسیم سوریه و عراق به سه کشور سنی‌نشین، کردنشین و شیعه‌نشین تقسیم عربستان به هفت اقلیم مختلف در دستور کار نظام سلطه بود، زیرا دیگر کشوری با پهناوری و جمعیت قابل توجه نتواند در مقابل آمریکایی‌ها قد علم کند. دیگر کسی نتواند بگوید نفت ما؛ دیگر کسی نتواند بگوید سرزمین ما؛ دیگر کسی نتواند بگوید ساحل ما؛ دیگر کسی نتواند بگوید آبراهه‌های مجاور کشور ما.


قرار بر این بود منطقه تقسیمات جدیدی به خود ببیند که از بعد از قرن نوزدهم به این سو، تقسیم‌بندی انجام شده بود و امروز دیگر جواب نیازهای استعماری آمریکایی‌ها را نمی‌دهد.


در واقع قرار بود اتفاقی که بعد از فروپاشی عثمانی ایجاد شد و برای غرب آسیا تقسیم‌‌بندی جغرافیایی پیش آمد بار دیگر در شرایط جدید و به وسیله عوامل داعشی و تندرویی که به نام اسلام حرکت می‌کردند، انجام شود.



امروز هیچ‌کس شک ندارد آموزش‌ها و رفتار داعشی ها کاملاً صهیونیستی بود. همه این اقدامات برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، صهیونیسم بین‌الملل و آمریکایی‌ها بود. بنابراین دِینی که شهدای مدافع حرم و مقاومت اسلامی بر گردن مردم منطقه و از لحاظ انسانی به گردن همه انسان‌ها دارند، موضوع کوچکی نبود.

دِینی که شهدای مدافع حرم و مقاومت اسلامی بر گردن مردم منطقه و از لحاظ انسانی به گردن همه انسان‌ها دارند، موضوع کوچکی نبود


باید قدر شهدای مدافع حرم و شهدای مقاومت را بیش از پیش بدانیم و یاد و خاطره آنها را فراموش نکنیم و از یاد نبریم نظام سلطه چه خوابی برای منطقه غرب آسیا دیده بود و اکنون فرصت خوبی است بار دیگر پرونده خدمات مدافعان حرم ازجمله حاج حسین همدانی مورد بازنگری و بازخوانی قرار بگیرد تا بتوانیم قدر آنها را با هدف انسجام بیشتر در غرب آسیا، محفوظ ماندن مرزهای جغرافیایی، محفوظ ماندن نوامیس مردم منطقه و حفظ حاکمیت کشورهای حاکم منطقه بیشتر بدانیم.
قرار بود سایس پیکوی 2، سایس پیکوی جدید یا غرب آسیای مدنظر آمریکا ایجاد شود که با جانفشانی و دلاوری های نیروهای مقاومت خطر تجزیه و مرزبندی جدید مدنظر آمریکایی‌ها رفع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس