تولد پناه استخری در استخر برگزار شد !


تولد پناه استخری در استخر برگزار شد !

تولد سلطنتی پناه استخری با تم پری دریایی در استخر !

سپیده بزمی پور متولد 3 دی 1367 در تهران مدل اینستاگرامی است.

تولد پناه استخری در استخر برگزار شد !

سپیده بزمی پور با انتشار عکس های پناه و نبات نوشت :

امسال خودش دوست داشت با دوستاش تو استخر تولد بگیره که بازی کنن... منم گفتم روی جفت چشمام... مثل همیشه زنگ زدم به میترا و مهسا، گفتم میشه یه چندتا دونه بادکنک خیلی جمع و جور براش بیارید فقط لطفا بذاریم کنار میز که با دوستاش کیکشو فوت کنه 🙄 گفتن ارههههه سپیده جون، خیالت راحتتتتتت 😅 بعد گفتن پس تو خودت کیک اینا هم نگیر دیگه، ما یه چندتا بادکنک و کیکشو با گیفتای تولدشو براش میاریم. منم گفتم دستتون درد نکنه و تمام... تا روز تولدش با این تم اومدن 😶🤣 منم بیرون کردن، گفتم برید بیرون اماده شد بیاید، همونجوری جمع و جور که گفته بودم شد 😐😂 ولیییی خیلیییی خوشگل بود و پنااااه انقدرررررر سورپرایز شد و کیف کرد که خدا میدونههههههه 🥹 مرسی از سورپرایز خوشگلتون @ballonart.design
.
لباسای پری دریاییشونم خودم قبلا گرفته بودم براشون 😅😄
.
ارزو میکنم تک‌تک بچه‌های این کره‌ی خاکی توی ارامش و با سلامتی زندگی کنن زیر سایه‌ی عزیزتریناشون... الهی که هر کسی هم چشم انتظاره به خوبی انتظارش تموم بشه... ارزو میکنم تک‌تکتون خوشبخترین عالم باشید و ارزوهاتون بشن خاطره براتون...

تولد پناه استخری در استخر برگزار شد !

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

تولد پناه استخری در استخر برگزار شد !

وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

تولد پناه استخری در استخر برگزار شد !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس