شگرد این دختر و پسر در مغازه های طلافروش خاص بود / سرقت در اصفهان پایان سفرهای مجرمانه زوج جوان


شگرد این دختر و پسر در مغازه های طلافروش خاص بود / سرقت در اصفهان پایان سفرهای مجرمانه زوج جوان

حوادث رکنا: دختر و پسری که با سفر به شهرهای مختلف دست به سرقت از طلافروشی‌ها می‌زدند در اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، چند روز پیش صاحب یکی از طلا فروشی‌های شهرستان بوئین میاندشت در استان اصفهان با حضور در اداره پلیس از دختر و پسری که اقدام به سرقت تعدادی النگو به ارزش 50میلیون تومان از مغازه‌اش کرده بودند، شکایت کرد.

وی توضیح داد: این دختر و پسر به‌عنوان مشتری وارد مغازه‌ام شدند و گفتند که قصد خرید النگو دارند. اما به نمونه‌های مختلفی اشاره کردند و خواستند که این نمونه‌ها را نشانشان دهم و من هم النگوها را یکی پس از دیگری به آنها می‌دادم و دختر و پسر جوان کمی النگوها را بررسی کرده و بعد روی پیشخوان می‌گذاشتند. آنها دقایقی در مغازه‌ام بودند و در نهایت بدون اینکه خرید کنند، آنجا را ترک کردند اما پس از رفتن آنها متوجه شدم که 4عدد از النگوهایی که به آنها داده بودم، ناپدید شده است.

وقتی دوربین‌های مداربسته را بررسی کردم، متوجه شدم که این دختر و پسر، به بهانه بررسی النگوها، 4عدد از آنها را به‌صورتی کاملا حرفه‌ای و طوری که من متوجه نشوم، کش رفته و سرقت کرده‌اند.

با شکایت این مرد، از آنجا که احتمال می‌رفت سارقان سراغ طلافروشی‌های دیگری هم بروند، مشخصات ظاهری آنها در اختیار تمامی طلافروشی‌های شهر قرار گرفت تا اینکه چند روز بعد به پلیس خبر رسید که دختر و پسری با همین مشخصات وارد یکی از طلافروشی‌ها شده‌اند.

در ادامه تیمی از مأموران راهی این محل شده و هر دو متهم را دستگیر کردند.

به‌گفته سرهنگ حسین‌ ترکی؛ رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، متهمان در بازجویی‌ها به سرقت النگوها از مغازه شاکی اعتراف کردند و معلوم شد که آنها از سارقان در حرکت هستند که با سفر به شهرهای مختلف دست به سرقت از طلافروشی‌ها می‌زنند. به همین دلیل برای هر دو متهم قرار قانونی صادر شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

لینک کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در