تودیع معارفه پرحاشیه مدیرکل محیط زیست استان تهران


تودیع معارفه پرحاشیه مدیرکل محیط زیست استان تهران

مراسم تودیع مدیرکل ادراه حفاظت از محیط زیست استان و معارفه سرپرست جدید با حواشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فارس، روز گذشته مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ادراه حفاظت از محیط زیست استان تهران برگزار شد.

علیرضا مزینانی سرپرست اداره محیط زیست استان تهران در این مراسم با اشاره به اهمیت محیط زیست استان تهران و ضرورت توجه به مسائل و حل مشکلات محیط زیستی موجود گفت: در این خصوص باید از ظرفیت کارشناسی موجود در بدنه سازمان و فرصت های بیرونی و تعاملات بین بخشی کمک بگیریم تا بتوانیم موضوعات و مشکلات موجود را در کوتاه ترین زمان حل و فصل کنیم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران موضوع محیط زیست را از جمله مسائل اساسی برای دولت دانست و افزود: معضلات اصلی استان تهران در حوزه آب، خاک، پسماند، آلودگی هوا، تصفیه فاضلاب و موضوعات تخصصی دیگر باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

مزینانی پیش از این، عنوان مدیرکل دفتر شکار و صید، مدیرکل حراست، مدیرکل امور اداری، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان و همچنین مدیر دفتر پدافند غیر عامل سازمان حفاظت محیط را در کارنامه کاری خود داشته است.

این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود و طبق اخبار واصله به خبرنگار فارس، سعید محمودی مدیرکل محیط زیست پیشین در فاصله یک ساعت از برگزاری مراسم تودیع و معارفه و در حین گشت زنی در مناطق تحت حفاظت از حکم جدید با خبر شد.
و با توجه به نحوه برگزاری مراسم با حواشی و درگیری فیزیکی همراه بود که از سوی حراست سازمان و مراجع ذی صلاح درحال بررسی است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...