رومینیگه: به لطف روبرت برنده جام‌های زیادی شدیم/ باید روی یولیان صبور باشیم


رومینیگه: به لطف روبرت برنده جام‌های زیادی شدیم/ باید روی یولیان صبور باشیم

رییس باشگاه بایرن مونیخ درباره شرایط این تیم در فصل جاری بوندس لیگا و همچنین لیگ قهرمانان به صحبت پرداخت.

به گزارش رکنا، کارل هاینز رومینیگه رییس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای با شبکه « اسکای اسپورت»درباره شرایط مختلف این تیم و حتی لواندوفسکی به صحبت پرداخت.

*درباره شرایط این فصل بایرن مونیخ؟

حسن انتقال‌های خوبی انجام داد. وقتی به بازی‌های اول بایرن نگاه کنید، خصوصا در خط حمله، می‌توانید بگویید که همه‌چیز به‌خوبی جواب داده. می‌‌توانم بگویم این سریع‌ترین خط حمله اروپاست. آن‌ها با انعطاف‌پذیری بالا بازی می‌کنند و می‌توان از حَسن و کُل باشگاه تقدیر کرد.

آیا دلش برای لواندوفسکی تنگ می‌شود؟

بله، دلم برایش تنگ شده حتی با وجود اینکه دیگر اینجا نیست. بازی بارسلونا را در آخر هفته تماشا کردم تا ببینم او در آنجا چه می‌کند. متاسفانه هنوز در مسیر و شکلی که می‌خواست و تصور می‌کرد، قرار نگرفته است. اما او بازیکن بزرگی برای بایرن بود. او تقریبا میانگین یک گل زده در هر بازی داشت و نباید از خاطر ببریم که به لطف رابرت لواندوفسکی برنده‌ی جام‌های خیلی خیلی زیادی شدیم؛ قهرمانی‌های لیگ، لیگ قهرمانان، سوپر کاپ‌ها، چه داخلی و چه بین‌‌المللی.

*زیر فشار بودن ناگلزمن بعد از این تابستان؟

این یک موضوع خسته‌کننده در فوتبال امروز است. همواره دنبال کسی می‌گردند که رویش فشار بگذارند. به نظرم یولین خوب کار کرده زیرا مربی جوانی است و باید در مورد او صبور باشیم. او در فصل اولش حداقل قهرمان لیگ شد. در فصل دومش، انتظار می‌رود که پیش‌روی بیشتری نسبت به پارسال داشته باشد، خصوصا در رقابت‌های بین‌المللی. اما برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم. فکر می‌کنم کارش را به‌خوبی انجام می‌دهد.

*ترکیب بایرن برای قهرمانی در سی‌ال مناسب است؟

فکر می‌کنم برای گفتن چنین حرفی خیلی زود است. اگر صرفأ بر اساس ترکیب بود، پس منچسترسیتی، پاریس یا چلسی که به شکل قابل‌توجهی در بازار نقل و انتقالات سالیان اخیر فعال بودند، باید هر سال قهرمان می‌شدند. فکر می‌کنم همه‌چیز باید آماده باشد. و این اهمیت دارد که اوضاع در رختکن خوب پیش رود، اینکه بازیکنان هارمونی خوب و دوستانه‌ای باهم داشته باشند. روحیه‌ی تیمی نمی‌تواند با هیچ توانایی فردی‌ای جایگزین شود.

انتهای پیام/

لینک کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه امروز 30 فروردین 1403