شستا و صدرتامین با رویکرد هم‌افزایی از ذوب آهن حمایت می‌کنند


شستا و صدرتامین با رویکرد هم‌افزایی از ذوب آهن حمایت می‌کنند

دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا»، دکتر امیر حسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و هیأت همراه چهارشنبه ۲۶ مرداد از ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

شستا و صدرتامین با رویکرد هم‌افزایی از ذوب آهن حمایت می‌کنند

به گزارش بازرگانی ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا»، دکتر امیر حسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و هیأت همراه چهارشنبه ۲۶ مردادماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید و طرح‌های توسعه این شرکت، با مدیرعامل و دیگر مسئولین ذوب آهن دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل هلدینگ شستا در این دیدار گفت: ذوب آهن اصفهان، فضای مقدسی دارد چرا که آکنده از عطر شهادت و ایثار است و همچنین فرهنگ کارگری این شرکت از قداست والایی برخوردار است.

دکتر بازیان افزود: ذوب آهن اصفهان از استوانه‌های صنعت کشور است و امروز با نیم قرن تجربه و با پشتوانه مهارت و دانش کارکنان شایسته خود باید با رویکرد دانش بنیان به سمت توسعه‌های اساسی برود تا در گام دوم انقلاب با هدف و استراتژی مشخص، مسیر پیشرفت و بالندگی را بپیماید.

وی با اشاره به تلاش ذوب آهن برای تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده بالا اظهار داشت: محصولات تولیدی ذوب آهن برای کشور اهمیت بسیاری دارد از جمله ریل که یک محصولات استراتژیک است. همچنین محصولات ساختمانی جدید این شرکت می‌تواند، سرعت ساخت و ایمنی ساختمان را افزایش دهد و در کاهش قیمت تمام شده آن نیز مؤثر است.

مدیرعامل هلدینگ شستا توسعه کشور را در گرو رشد صنعت از جمله صنایع فولادی دانست و گفت: توسعه ذوب آهن و افزایش تولید آن، در پیشرفت پروژه‌های عمرانی اثر بخش است و فعالیت این شرکت سایر بخش‌ها از جمله معادن کشور به ویژه معادن زغال سنگ را فعال‌تر می‌کند.

دکتر بازیان اظهار داشت: هلدینگ شستا رویکرد هم افزایی را نه تنها در شرکت‌های تابعه خود بلکه در کل کشور پیگیری می‌کند و لذا با این رویکرد تلاش می‌شود حمایت لازم از ذوب آهن جهت توسعه و بالندگی بیشتر صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین نیز در این دیدار گفت: سرمایه اصلی ذوب آهن اصفهان، تلاشگرانی است که با روحیه ایثارگری برای حفظ تولید این شرکت جهاد می‌کنند به گونه‌ای که این شرکت در شرایط تحریم و با وجود بحران آب، از برنامه تولید پیش است.

دکتر نادری با اشاره به پروژه بازسازی باتری شماره ۲ این شرکت گفت: در راستای هم افزایی، درصدد هستیم زغال سنگ مورد نیاز این مجتمع عظیم صنعتی تأمین شود که این امر هم در تولید و هم در حاشیه سود این شرکت تأثیر بسیاری دارد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: این مجتمع عظیم صنعتی برای اولین بار در تاریخ بهره برداری از برنامه تولید خود پیش است و امیدواریم با این روند برنامه تولید امسال محقق شود.

مهندس رخصتی با اشاره به اینکه ذوب آهن در سال گذشته، رکورد جدیدی در تولید سالانه خود ثبت کرد، افزود: تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده بالا، اولویت اصلی ذوب آهن اصفهان است و در این راستا طی شش ماه گذشته ۱۲ محصول جدید تولید شده است.

وی اظهار داشت: این مجتمع عظیم صنعتی در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و از بالاترین تکنولوژی در صنعت فولاد بهره مند است، لذا با حمایت بیشتر می‌تواند به جایگاه واقعی خود در صنعت فولاد کشور برسد.

شستا و صدرتامین با رویکرد هم‌افزایی از ذوب آهن حمایت می‌کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس