ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک صعودی شد


ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک صعودی شد

دوج کوین، میم کوین اصلی فضای کریپتو و رمزارز مورد علاقه ایلان ماسک (Elon Musk)، امروز با افزایش قیمت ۱۵ درصدی روبرو شد.

DOGE که روند صعودی خود را با رشد ۱۵ درصدی شروع کرد، اکنون به شدت در تلاش است تا از سطح بسیار مهم ۰/۰۸۷ دلار عبور کند. اگر دوج کوین موفق به شکست این مانع شود و قیمت را حفظ کند، هولدرها و علاقه‌مندان ممکن است با توجه به وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال، به رشد بیشتر آن فکر کنند.

رشد غیرواقعی؟

بسیاری در فضای کریپتو رشد فعلی DOGE را به راه‌اندازی راه‌حل لایه ۲ از طرف جامعه طرفداران ادعایی دوج کوین نسبت می‌دهند. با این حال، باید بسیار محتاط بود، زیرا چنین ابتکاراتی واقعا آن چیزی نیستند که خودشان را نشان می‌دهند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، اخیرا پروژه‌های کلاهبرداری در فضای آنلاین که خود را با دوج کوین مرتبط می‌دانند، ظاهر شده‌اند. توسعه‌دهندگان و جامعه دوج کوین نیز هشدارهایی را دادند و به همه گفتند که از زنجیره‌های مختلف با پیشوند DOGE دوری کنند و پیشنهاد خروج دوج کوین از بریج‌ها را ارائه کردند.

اگر رشد فعلی DOGE توسط این پروژه های جعلی تحریک شده باشد، پس شاید ماهیت آن غیرواقعی باشد.

علاقه مندان نگران DOGE گزارش دادند که چنین پروژه‌هایی به اینفلوئنسرهای کریپتو پول می‌دهند تا اطلاعات مورد نیاز خود را منتشر و کاربران ناآگاه را گمراه کنند. اگر در بین منابع اطلاعاتی خود چنین مواردی را می‌بینید، نهایت دقت را به خرج دهید و در نگرش خود نسبت به منابعی که استفاده می‌کنید تجدید نظر کنید.

منبع: آکادمی هلاکوئی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در