7 روش ساده و ارزان برای گران‌تر نشان دادن استایل شما


7 روش ساده و ارزان برای گران‌تر نشان دادن استایل شما

شما می توانید لباس های ارزان و مناسب بودجه خود را نیز بسیار مد روز و گران تر نشان دهید.

7 روش ساده و ارزان برای گران‌تر نشان دادن استایل شما

به نقل از ساعد نیوز: در فصل تابستان، ترندهای بسیاری روی کار می آیند که دل هر بیننده ای را به تپش می اندازند. خیلی از افراد معتقد می باشند که هزینه کردن برای ترندهای روزی که تنها برای یک فصل قابل استفاده می باشند، اصلاً عاقلانه نیست. هم چنین فضایی را در کمد لباستان اشغال می کنند که می توانست جایی برای لباس های ضروری شما باشد. شما می توانید لباس های ارزان و مناسب بودجه خود را نیز بسیار مد روز و گران تر نشان دهید. با ما همراه باشید تا نکاتی در این زمینه به شما بگوییم.

1. نزد یک خیاط ماهر بروید

خیلی از خانم ها از دوختن لباس هایشان می ترسند یا شک دارند. بسیار از آن ها معتقدند که دوختن لباس گران تر است. اما در هر صورت به نظر می رسد که هزینه کمتری نسبت به یک لباس گران قیمت دارد. هم چنین به این ترتیب لباس هایی را می پوشید که مناسب شکل بدنتان می باشند. پوشیدن لباس هایی که در قسمت کمر و پا ها اندازه شما نیست، واقعاً به نظر نامناسب می رسند و نمی توانند شیک و مد روز بودن خود را به رخ بکشند.

2. به درستی لباس ها را بشویید

می دانید که برچسب ها روی لباس ها برای چیست؟ این برچسب ها فقط اندازه ای که می پوشید را به شما نمی گویند، بلکه دستورالعمل های شستشویی را شامل می شوند که با رعایت آن ها لباس ها ظاهر بهتری خواهند داشت و برای مدت زمان طولانی ماندگار می مانند. محو شدن رنگ، چین و چروک و کوچک شدن لباس ها همگی نشان های گویای لباس های ارزان است. البته نمی توانید تنها با مراقبت از این لباس های ارزان، مردم را گول بزنید. در هر صورت، همیشه برچسب لباس ها را چک کنید تا ببینید که چگونه می توانید به نحو احسنت از آن ها مراقبت کنید، به گونه ای که شیک و گران قیمت به نظر برسند.

7 روش ساده و ارزان برای گران‌تر نشان دادن استایل شما

3. همیشه لباس هایتان را زیر نظر داشته باشید

این که همیشه مراقب سفت بودن دکمه ها و خوب کار کردن زیپ ها باشید یا این که مراقب باشید تا نخی از درزهای لباس آویزان نباشد، می تواند به اندازه کافی موجب شیک به نظر رسیدن آن شود. هم چنین مراقب باشید تا لباس های لکه یا سوراخی نداشته باشد که واقعاً به نظر نامناسب و ناخوشایند می آید و تلاش شما برای مد روز به نظر رسیدن آن به نتیجه نمی رسد.

5. از ترندهای روز جلوگیری کنید

یک موردی که باید درباره ترند ها بگوییم این است که آن ها خیلی نمی توانند مد روز بمانند و به زودی جای خود را به ترند دیگری می دهند. اگر می خواهید لباس هایتان گران قیمت به نظر برسند، روی خرید لباس های کلاسیک تمرکز کنید که هرگز از مد نمی افتند.

6. از اکسسوری های گران قیمت همراه با لباس های ارزان خود به کار ببرید

لازم نیست تا از سر تا پا لباس ها و اکسسوری های ارزان قیمت استفاده کنید و سعی کنید تا آن ها گران تر و مد روزتر به نظر برسند.

اکسسوری ها می توانند به تنهایی موجب شوند تا ظاهرتان بسیار شیک تر نمایان شود و هم چنین به نظر می رسد که پول بیشتری را برای تیپ و استایل تان خرج کرده اید. هم چنین می توانید به این ترتیب ترندهای بسیاری را بدون این که هزینه بسیار زیادی کنید، امتحان نمایید. قانون اصلی در این زمینه این است که اکسسوری های گران قیمتی را با لباس های ارزان قیمت خود بپوشید که واقعاً معجزه می کنند.

7. لباس های تک رنگ بپوشید

یک راه برای این که لباس های ارزانشما متفاوت و شیک به نظر برسند، استفاده از لباس های تک رنگ است. رنگ های خنثی برای این هدف شما به بهترین وجه ممکن عمل می کنند: لباس هایی به رنگ خاکی، طوسی، سفید یا مشکی بپوشید و سعی کنید تا تناژ لباس هایتان از سر تا پا در همین رده باشد. امیدواریم از خواندن مقاله ی 9 روش تا لباس هایتان به نظر گران تر و مدرن تر بیایند در مجله هپی لند لذت برده باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403