الهامی: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل با نفت است


الهامی: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل با نفت است

ساکت الهامی در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیم همدلی دارد که همه برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی هوادار در ابتدای صحبت‌هایش گفت: قبل از هر چیزی بابت تاخیری که ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم. واقعا ترافیک سنگین بود و کار بسیار سختی است. ساعت ۱ من حرکت کردم و حدود ساعت ۲ رسیدم و نزد شما بد قول شدم. پنج شنبه و ترافیک است. الان باید سر تمرین برگردم و دوباره از تمرین جای دیگری بروم و کار بسیار سختی است. اگر تمهیداتی در نظر بگیرند تا شرایط بهتر شود بسیار خوب است و ما هم نزد شما بدقول و شرمنده نمی‌شویم.

الهامی درباره بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان بیان کرد: در مورد بازی اگر صحبت کنم باید بگویم قطعا بازی سختی است، تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به نفرات خیلی خوبی که جذب کرده و مربی بسیار کار بلدی که بالای سر این تیم است، بازی قبل را با شایستگی پیروز شده. آنها تیمی هستند که قطعا فردا اگر بچه‌ها صددرصد انرژی‌شان را نگذارند کار برای ما سخت خواهد شد. باید تمرکز لازم را داشته باشیم و بدانیم از بازی چه می‌خواهیم و با این نتیجه گرفتن به کجا می‌رسیم. به نظر من این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما خواهد بود چون پشت این بازی مسائل زیادی وجود دارد که می‌شود درباره آنها صحبت کرد.

ساکت الهامی درباره شرایط تیم هوادار افزود: قطعا ما تیم خوبی هستیم و روزبه‌ روز بهتر می‌شویم. خوشحال هستم که با این بچه‌ها کار می‌کنیم و همه با هم همدل رو به جلو می‌رویم. مجموعه‌ خیلی خوبی از مالک باشگاه تا بقیه هستیم و همه یک‌دل به دنبال موفقیت تیم هستند و این موضوع برای من مایه خوشحالی است. فردا امیدوارم در مرحله اول یک بازی خوب باشد و بعد از آن تیمی که شایسته است به سه امتیاز بازی برسد.

الهامی در پایان درباره شرایط و بحث‌های پیش آمده در خصوص شفافیت مالی گفت: الان فقط درباره بازی صحبت می‌کنیم و بعد از بازی می‌شود صحبت‌های بسیاری انجام داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...