رونالدو دست به دامان دورتموند شد


رونالدو دست به دامان دورتموند شد

آخرین شانس رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد، انتقال به بوروسیا دورتموند است.

به گزارش رکنا، 2 هفته از آغاز لیگ برتر در فصل جاری سپری شده و هنوز آینده کریستیانو رونالدو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اگر چه یک سال از قرارداد این مهاجم باتجربه با منچستریونایتد باقی مانده، اما اوضاع در اولدترافورد اصلأ باب میل رونالدو نیست و این بازیکن به هیچ عنوان قصد ندارد یک فصل فاجعه بار دیگر را در ترکیب یونایتد سپری کند.

از طرف دیگر علی‌رغم تحرکات مدیر برنامه رونالدو در هفته‌های اخیر و تلاش برای آغاز مذاکرات با تیم های بزرگ، هنوز هیچ تیمی خواهان توافق با رونالدو نشده است.این در حالی است که تیم‌هایی چون چلسی، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، میلان و حتی اینتر عدم تمایل خود را به خرید رونالدو ابراز کرده بودند.

اکنون گزارش شده آخرین شانس کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد، انتقال به بوروسیا دورتموند است و به همین دلیل ایجنت او خورخه مندس فعالانه در حال کار بر روی انتقال است.

رونالدو همچنان قصد دارد تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. اگرچه منچستریونایتد همچنان اعلام می‌کند که این بازیکن 37 ساله برای فروش نیست.

از طرف دیگر جوئل گلیزر پر سر و صداترین مانع برای خروج است زیرا او در حالت ایده‌آل دوست دارد رونالدو را حفظ کند، هر چند سرمربی تیم اریک تن‌هاگ ترجیح می‌دهد در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، رونالدو از این تیم جدا شود.

رونالدو آماده انتقال به دورتموند است و این انتقال به او این فرصت را می‌دهد تا هم در بوندسلیگا به چالش جدیدی کشیده شود و هم با این انتقال به اولین بازیکنی تبدیل شود که در لیگ انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

دورتموند هنوز در حال انجام مذاکرات داخلی برای ارائه پیشنهاد دیرهنگام به منچستریونایتد است و مندس آن‌ها را به انجام این کار تشویق می‌کند. از طرفی منچستریونایتد نیز به توماس مونیر، مدافع راست دورتموند علاقه‌مند است، اما او به عنوان بخشی از گفت‌وگوهای پیرامون رونالدو مورد بحث طرفین قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

لینک کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403