اپراتورهای موبایل: پیامک های تلگرام و توییتر را مسدود نکرده‌ایم


اپراتورهای موبایل: پیامک های تلگرام و توییتر را مسدود نکرده‌ایم

طی روز گذشته عدم دریافت کد فعال سازی تلگرام برای کاربران مشکلاتی زیادی را به وجود آورد، اما اپراتورهای موبایل اعلام کردند پیامک های تلگرام و توییتر را مسدود نکرده‌اند.طی روز گذشته بسیاری از کاربران برای دریافت کد فعالسازی تلگرام و توییتر با مشکل...

طی روز گذشته عدم دریافت کد فعال سازی تلگرام برای کاربران مشکلاتی زیادی را به وجود آورد، اما اپراتورهای موبایل اعلام کردند پیامک های تلگرام و توییتر را مسدود نکرده‌اند.

طی روز گذشته بسیاری از کاربران برای دریافت کد فعالسازی تلگرام و توییتر با مشکل مواجه شدند. در همین راستا همه اپراتورهای تلفن همراه را مقصر می‌دانند و بر این باورند که اپراتورها مانع رسیدن پیامک شبکه های اجتماعی به کاربران می‌شوند. البته در حال حاضر تلگرام کد فعال سازی را از طریق تماس صوتی برای کاربران خود ارسال می‌کند تا به نوعی این روش فیلترینگ را دور بزند.

اپراتورها پیامک های تلگرام را مسدود نکردند

پیگیری‌های انجام شده از اپراتورهای تلفن همراه حاکی از آن است که اپراتورها برای مسدود کردن پیامک تلگرام و توییتر دستوری را دریافت نکرده‌اند. در واقع سیاست شبکه های اجتماعی و پیام رسان‌ها از جمله تلگرام به این شکل است که اگر کاربری به تازگی از این پیام رسان خارج شود و بلافاصله بخواهد با گوشی وارد حساب کاربری خود شود، پیامک فعالسازی برای آن کاربر ارسال نخواهد شد و این پیامک‌ها توسط آن شرکت به نوعی اسپم شناخته می‌شوند.

میلاد نوری، کارشناس فناوری اطلاعات در همین رابطه عنوان کرد اگر تماس تلفنی مسدود شود و کاربر نیز روی تمام دستگاه‌ها از حساب کاربری تلگرام خود خارج شده باشد، نمی‌توانند مجددا به حساب کاربری خود وارد شوند. از این رو بهتر است حساب خود را روی یک دستگاه نظیر موبایل، لپ تاپ یا نسخه وب تلگرام نگه دارید تا کد فعالسازی به جای پیامک همانند یک پیام برای به حساب کاربری تلگرامی شما ارسال شود.

این کارشناس فناوری اطلاعات در پایان گفته‌های خود تاکید کرد از این رو اگر حساب تلگرامی شما فقط روی موبایل فعال است، توصیه می‌شود روی کامپیوتر نیز حساب خود را فعال کنید تا در چنین مواقعی بتوان کد فعالسازی را به راحتی دریافت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت