گزارش گاتزتادلواسپورت/ گالاتاسرای هم نشد؛ معضل PSG برای خلاصی از ایکاردی


گزارش گاتزتادلواسپورت/ گالاتاسرای هم نشد؛ معضل PSG برای خلاصی از ایکاردی

مذاکرات پی اس جی و گالاتاسرای برای انتقال مائورو ایکاردی به نتیجه نرسید و باشگاه پاریسی حالا کار دشواری برای خلاصی از ستاره آرژانتینی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سه سال از انتقال مائورو ایکاردی از اینتر به پاری سن ژرمن سپری شده و شرایط به بدترین شکل ممکن برای این مهاجم پیش می‌رود. بر اساس صلاحدید کادر فنی باشگاه فرانسوی، ایکاردی دیگر حق تمرین با تیم اصلی را ندارد و می توان جدایی این بازیکن از پی‌اس‌جی را قطعی توصیف کرد. اکیپ نوشته است که اگر بازیکنان مازاد جدا نشوند، یا اخراج خواهند شد یا باید در تیم جوانان بازی کنند.

گزارش گاتزتادلواسپورت/ گالاتاسرای هم نشد؛ معضل PSG برای خلاصی از ایکاردی

کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری اخیر خود گفت که غیبت ایکاردی در دو بازی اخیر دلیل فنی داشت و اینکه باشگاه در تلاش است تا در مورد ایکاردی به بهترین راه‌حل ممکن دست یابد. او به طور ضمنی تایید کرد که روی ستاره آرژانتینی حساب نمی‌کند.

واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی، در مصاحبه چند روز قبل خود گفت که تصمیم کادر فنی پی اس جی را درک می کند و البته هشدار داد که در صورت اخراج ایکاردی، باشگاه باید غرامت سنگینی بدهد.

گاتزتا دلو اسپورت امروز گزارش داد که پس از مونزا، حالا گالاتاسرای هم از خرید ایکاردی منصرف شده است. گاتزتا نوشت که پی اس جی حاضر بود ایکاردی را به گالاتاسرای قرض بدهد اما اعلام کرد که تنها نیمی از دستمزد او را پرداخت خواهد کرد. در نهایت باشگاه ترکیه‌ای این درخواست را قبول نکرد. گزینه دیگر، انتقال قرضی با بند خرید اجباری 30 میلیون یورویی بود و پی اس جی قصد داشت دستمزد ایکاردی را نیز کامل پرداخت کند ولی گالاتاسرای با گنجانده شدن بند خرید اجباری مخالفت کرد.

گزارش گاتزتادلواسپورت/ گالاتاسرای هم نشد؛ معضل PSG برای خلاصی از ایکاردی

گاتزتا نوشته است که هنوز از منچستریونایتد پیشنهاد رسمی برای ایکاردی نرسیده و تنها پیشنهاد برای او از مونزا و گالاتاسرای بود که مذاکرات به نتیجه نرسید.

مسئولان باشگاه به فسخ یک‌طرفه قرارداد ایکاردی هم فکر می کنند ولی او که هنوز سه سال دیگر قرارداد دارد، 30 میلیون یورو دستمزد باقیمانده خود را می خواهد و اخراجش بسیار گران تمام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس