تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را برابر ایران داشته باشیم


تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را برابر ایران داشته باشیم

کمیل سمنیوک، ستاره تیم ملی والیبال لهستان ابراز امیدواری کرد که مقابل ایران به پیروزی برسند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام واگنر از امروز آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در گام اول به مصاف تیم میزبان یعنی لهستان خواهد رفت؛ دیداری که قطعا مثل همه نبردهای دو تیم از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

کمیل سمنیوک درمورد برگزاری رقابت‌های جام واگنر پیش از پیکارهای قهرمانی جهان گفت: مسابقات قهرمانی جهان مهمترین رویداد امسال است و ما هم یکی از میزبان‌های این میدان بزرگ هستیم.
در حال حاضر تمرکز ما روی مسابقات جام واگنر بوده و هدف‌مان این است که شروع خوبی داشته باشیم و در نهایت عنوان قهرمانی این پیکارها را به دست آوریم. بهترین عملکردمان را در این رویداد خواهیم داشت تا به بهترین شکل روانه مسابقات قهرمانی جهان شویم.

تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را برابر ایران داشته باشیم

بازیکن 26 ساله تیم ملی والیبال لهستان در ادامه گفت: 3 دیدارسطح بالا را در کراکوف برگزار می‌کنیم و شک ندارم سالن مسابقه مملو از تماشاگر خواهد شد. این پیکارها تجربه خیلی خوبی برای بازیکنانی همچون من است. اعتراف می‌کنم که حضور پرشور تماشاگران گاهی می‌تواند حریفان را فلج کند.

در گام اول باید مقابل ایران قرار بگیریم که به تازگی موفق به شکست آن‌ها شده‌ایم. تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم تا علاوه بر ما، تماشاگران هم از بازی لذت ببرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022