کریم باقری: تلاش می‌کنیم در حضور هواداران 3 امتیاز ارزشمند بگیریم


کریم باقری: تلاش می‌کنیم در حضور هواداران 3 امتیاز ارزشمند بگیریم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی با فولاد خواهیم داشت اما همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران، سه امتیاز ارزشمند این بازی را بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار رفت برابر فولاد خوزستان از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوبتال ایران (جام خلیج فارس) اظهار داشت: بازی سختی با فولاد خواهیم داشت و در این چند روز، تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. ما آماده بازی با فولاد هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ چراکه این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره خرید جدید این تیم افزود: لوکادیا تازه آمده و با ما تمرین می‌کند. اگر شرایط خوبی داشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد و این موضوع به نظر آقای گل‌محمدی برمی‌گردد.

کریم باقری درباره درگیری نیمکت تیم‌ها در برخی بازی‌ها گفت: اعضای کادر فنی فولاد از دوستان خوب ما هستند. نکونام و هاشمی‌نسب از دوستان ما هستند و می‌دانید همه تیم‌ها تحت فشار و به دنبال کسب نتیجه هستند. در بازی چلسی و تانتهام هم این حواشی رخ داد. حالا ممکن است در کشور ما کادر فنی تیم‌ها بیشتر با هم اختلاف پیدا کنند. امیدوارم فردا تماشاگران از بازی لذت ببرند و ما هم به دنبال سه امتیاز هستیم.

او درباره جذب مهاجم خارجی جدید هم گفت: اسامی مختلفی در رسانه‌ها مطرح می‌شود و اجازه بدهیم باشگاه به دور از حواشی گزینه مناسبی را برای پرسپولیس به خدمت بگیرد.

باقری درباره آی تی سی مرتضی پورعلی گنجی هم گفت: درباره این موضوع باشگاه دو بار به باشگاه چینی نامه زد که هر دو بار آنها رد کردند و مجددا باشگاه از طریق فیفا در این زمینه اقدام کرده است.

مربی پرسپولیس در مورد حضورش روی نیمکت تیم ملی و اینکه اسکوچیچ گفته به کار با او علاقه دارد، گفت: این نظر لطف آقای اسکوچیچ است. در حال حاضر من قراردادی با فدراسیون ندارم و بحث دو جا بودن مطرح شد اما تا الان صحبتی با فدراسیون نداشتم و نمی‌دانم من را بخواهند یا خیر.

مربی پرسپولیس در پایان در مورد تقابل با بازیکنان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: مسلما اول فصل بازیکنانی به باشگاه جدید می‌روند. برخی بازیکنان فصل قبل ما الان در فولاد هستند و با انگیزه برابر ما قرار می‌گیرند. برای بازیکنان سابق پرسپولیس که الان عضو فولاد هستند آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین بازی‌هایشان را در تیم جدیدشان انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل