تهران-اسلام‌آباد به هم نزدیکتر شدند


تهران-اسلام‌آباد به هم نزدیکتر شدند

وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در اسلام‌آباد با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

تهران-اسلام‌آباد به هم نزدیکتر شدند

به گزارش ایران اکونومیست، در هفته جاری رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در کسوت ریاست طرف ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان با سفر به اسلام آباد، با نخست وزیر و تعدادی از وزرای این کشور دیدار کرد.

در این سفر توافقنامه نهایی توسعه تجارت میان ایران و پاکستان تا سقف ۴ میلیارد دلار به صورت تهاتر، احیای کریدور ترانزیتی ITI (اسلام آباد-تهران-استانبول) و امکان برقراری تجارت آزاد میان دو کشور به امضا رسید.

چند نفر وام ودیعه گرفتند؟

مهدی صحابی معاون اعتبارات بانک مرکزی در خصوص پرداخت وام ودیعه مسکن اظهار کرد: از ششم تیرماه امسال تا ۲۶ مرداد به بیش از ۲۸ هزار متقاضی به میزان ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است.

پرواز به عتبات با ۶ میلیون

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، استفاده از ماسک در هواپیما الزامی شد. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخشنامه الزام استفاده از ماسک در هواپیما به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است.

حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ بلیت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین به شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.

غلامرضا رستمیان مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی فرودگاه‌های کشور برای اعزام زائران حسینی در اربعین امسال خبر داد و گفت: ۹ فرودگاه بین المللی و ۲۹ فرودگاه دارای مرز هوایی بوده و قابلیت اعزام زائران به عتبات عالیات را دارند.

نهضت ملی مسکن در آستانه پیشرفت

اقبال شاکری عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنعت ساختمان از تحویل ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان امسال خبر داد.

تقی رضایی سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این سازمان موفق به تأمین زمین در تمامی هزار و ۳۱۲ شهری که طرح نهضت ملی زمین و مسکن در آنها اجرا می‌شود شده است.

جابر انصاری سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: یک ریال از منابع نهضت ملی مسکن را هزینه سایر طرح‌ها نکردیم و به همین علت پروژه‌ها اکنون به میانگین پیشرفت ۴۵ درصدی رسیده است.

وی افزود: کارگاه‌های نهضت ملی مسکن دو شیفت در پردیس فعال است و از آنجایی که سیاست ما این نیست که اعتبار این طرح را جای دیگری خرج کنیم، پیشرفت پروژه‌ها قابل دفاع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد