شکار قو یا اولین سه امتیاز مازیار؟ / گزارش زنده؛ ملوان 0 – استقلال 0


شکار قو یا اولین سه امتیاز مازیار؟ / گزارش زنده؛ ملوان 0 – استقلال 0

دو تیم استقلال و ملوان که هفته نخست از فصل جدید لیگ برتر را با شکست آغاز کرده اند، به مصاف هم رفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم از فصل جدید رقابت های لیگ برتر از راه رسید و استقلال برای جبران شکست تلخ هفته گذشته برابر سپاهان، امروز به مصاف ملوان می رود. شاگردان ساپینتو در شرایطی راهی انزلی شده اند که در این دیدار، دست سرمربی پرتغالی نسبت به بازی قبل بازتر است و او می تواند از وینگرهای بوشهری تیمش استفاده کند.

استقلال که نتوانست روند شکست ناپذیری خود در لیگ برتر را حفظ کند، در نخستین بازی بدون فرهاد مجیدی طعم تلخ شکست را چشید تا رکورد خارق العاده این تیم در دیدارهای متوالی بدون شکست به پایان برسد. آبی ها که لیگ قبل را در صدر جدول به پایان رسانده بود، در حال حاضر قعرنشین هفته اول لیگ هستند و برای کسب اولین پیروزی فصل، تلاش می کنند.

در سمت مقابل نیز ملوان پس از شش فصل دوری از لیگ برتر، به بالاترین سطح از مسابقات فوتبال ایران بازگشته و در استادیوم خالی انزلی پذیرای استقلال است. شاگردان مازیار زارع که فصل بسیار خوبی را در لیگ آزادگان پشت سر گذاشتند، به مانند آبی های پایتخت در هفته اول شکست خوردند و امروز به دنبال استفاده از شرایط میزبانی هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های ملوان و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
پنجشنبه: 27/05/1401 ؛ ساعت: 19:00
ورزشگاه: سن سیروس انزلی / بدون تماشاگر
گروه داوری: سید رضا مهدوی / کمک ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی ؛ داور چهارم: مهدی اجاقی / ناظر: علیرضا یزدانی

ترکیب ملوان:
رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، میلاد شعبانلو، مسعود زائر کاظمینی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مصطفی نائیج پور، محمدصادق بارانی، مهران احمدی، مهدی مومنی
سرمربی: مازیار زارع

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، کوین یامگا، سجاد شهباززاده
سرمربی: ریکاردو سا پینتو

در حاشیه:
* استقلالی‌ها که در یکی از هتل‌های شهر رشت اقامت داشتند در میان استقبال هواداران خود با دو دستگاه اتوبوس راهی انزلی شدند. شب گذشته نیز اعضای تیم استقلال از سوی هواداران‌شان برای ورود به هتل مورد استقبال قرار گرفتند.
* با وجود اینکه بازی در ورزشگاه تختی انزلی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما افراد زیادی در منطقه ورودی بازیکنان حضور داشتند که این موضوع باعث ناراحتی ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال شد و او اعتراضش را به گوش نیروی یگان ویژه رساند. همچنین بازیکنان از ورودی یک کوچه به سمت ورزشگاه رفتند که باعث تعجب کادرفنی و بازیکنان خارجی استقلال شد.
* اعتراض‌های ساپینتو به همین موضوع ختم نشد و سرمربی استقلال پس از دیدن چمن ورزشگاه به کیفیت آن معترض بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس