راه‌اندازی دومین شبکه بانوان نیکوکار کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در جشنواره زکات «مُلک سلیمانی» که در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه سیاست کمیته امداد مردمی‌سازی خیر و احسان است، گفت: دومین شبکه بانوان نیکوکار...

راه‌اندازی دومین شبکه بانوان نیکوکار کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در جشنواره زکات «مُلک سلیمانی» که در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه سیاست کمیته امداد مردمی‌سازی خیر و احسان است، گفت: دومین شبکه بانوان نیکوکار کشور به نام حضرت زینب (س) در کرمان راه‌اندازی شد.
آقای حبیب‌الله آسوده در مورد هدف راه‌اندازی این مرکز خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا بتوانیم زکات را از طریق بانوان در جامعه و خانواده‌ها گسترش دهیم.
وی با ابراز امیدواری برای همراهی دولت و دستگاه‌های اجرایی در ترویج فریضه زکات افزود: سال گذشته هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان زکات از شورای زکات کشور جمع‌آوری شد که ۸۵ درصد این زکات برای کمک به فقرا و ۱۵درصد هم در ساخت ساز برای محرومین هزینه شد.
آقای آسوده گفت: ما امانت دار مردم هستیم و هیچ مبلغی از زکاتی که مردم می‌دهند خارج از محدوده جغرافیایی آن‌ها هزینه نمی‌شود و فقط برای محرومان همان منطقه خرج می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در محلات شکل گرفته است و کمیته امداد وظیفه صیانت، هدایت و نظارت بر این امر را دارد.
وی تاکید کرد: مردم سال گذشته بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان محله خود کمک کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد