والیبال نوجوانان آسیا| وکیلی: چین‌تایپه تیم ضعیفی نبود/ باید مقابل تایلند با تمرکز بازی کنیم


والیبال نوجوانان آسیا| وکیلی: چین‌تایپه تیم ضعیفی نبود/ باید مقابل تایلند با تمرکز بازی کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در مرحله پلی‌آف همه تیم‌ها شانس یکسانی برای پیروزی دارند و ما باید مقابل تایلند با تمرکز و بسیار منظم بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد وکیلی در مورد پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل تایلند و صدرنشینی گروه نخست مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا اظهار داشت: بازی خوبی ارائه دادیم و تیمی را شکست دادیم که مقابل چین مقاومت زیادی از خود نشان داده بود. چین‌تایپه به هیچ عنوان تیم ضعیفی نیست و تنها قد آنها از بازیکنان ما کوتاه‌تر بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران ادامه داد: برای مقابله با چین‌تایپه برنامه داشتیم و تصمیم ما این بود که با زدن سرویس‌های خوب، حملات ترکیبی حریف را کنترل کنیم. اشتباهاتی در سرویس داشتیم که بیشتر از حد مجاز بود اما بازیکنان متوجه شدند که با زدن سرویس‌های قدرتمند می‌توان حملات حریف را خنثی کرد و کارایی حمله آن‌ها را پایین آورد.

وکیلی با اشاره به این که همواره به بازیکنانش تاکید می‌کند که سرویس‌های قوی و بهتری بزنند، تصریح کرد: این ملی‌پوشان آینده والیبال ایران هستند و حاضر نیستم به خاطر نتیجه به آن‌ها استرس وارد کنم. از تماشاگران نیز تشکر می‌کنم که فرزندان ایران را حمایت کردند.

وی ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تایلند می‌رویم و نیاز داریم برای صعود به مسابقات جهانی، این تیم را شکست دهیم. در مرحله پلی‌آف همه تیم‌ها شانس یکسانی برای پیروزی دارند و ما باید مقابل تایلند با تمرکز و بسیار منظم بازی کنیم.

وکیلی در مورد تیم تایلند اظهار کرد: تایلندی‌ها شبیه چین‌تایپه بازی می‌کنند ولی قد آن‌ها بلندتر است به همین خاطر شاید اسپک‌های خود را به دو سر آنتن ببریم. اهمیت بازی‌های مرحله پلی‌آف بسیار بالاست و بازیکنان ما باید یاد بگیرند در کدام بازی‌ها برنده شوند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در پایان گفت: حریف را به هیچ عنوان دست کم نمی‌گیریم و تا آخرین توپ، مقابل آن‌ها مبارزه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل