والیبال نوجوانان آسیا| ایران تنها تیم 9 امتیازی مرحله گروهی/ صعود شاگردان وکیلی به‌عنوان صدرنشین


والیبال نوجوانان آسیا| ایران تنها تیم 9 امتیازی مرحله گروهی/ صعود شاگردان وکیلی به‌عنوان صدرنشین

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 پایان داد تا به‌عنوان صدرنشین گروه اول راهی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های والیبال نوجوانان ایران و چین تایپه در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا، امروز (پنج‌شنبه – 27 مرداد) به مصاف هم رفتند که برنده این رقابت، تیم ایران با حساب سه بر صفر بود.

محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران، مثل دو دیدار قبل مقابل چین و کویت برای شروع این بازی، طاها بهبودنیا، عمران گوگجلی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا آل جلیل، سیدمتین حسینی، آرمین قلیچ نیازی و سیدمرتضی طباطبایی (لیبرو) را به زمین فرستاد.

نوجوانان ایران در این دیدار،‌ کار سختی نداشتند و با تسلط بر سرویس و حمله و کنترل اسپک‌های حریف با دفاع روی تور، حریف خود را از پیش ر برداشتند.
نتیجه ست‌های این بازی 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 16 به سود ایران بود. به این ترتیب، شاگردان محمد وکیلی، تنها تیمی بودند که با 9 امتیاز از 3 پیروزی متوالی، راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال،‌ مثل 2 بازی قبل، عملکرد نوجوانان ایران را از جایگاه ویژه سالن فدراسیون تماشا کرد.

در گروه B، تیم‌های نوجوانان ژاپن، هند، کره‌جنوبی و تایلند در مکان‌های اول تا چهارم قرار گرفتند و در گروه A نیز ایران، چین، چین‌تایپه و کویت در جایگاه‌‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

بدین ترتیب برنامه مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها که روز شنبه 29 مرداد برگزار می‌شود، به قرار زیر است:

ساعت 9 چین – کره‌جنوبی

ساعت 11:30 هند – چین‌تایپه

ساعت 14 کویت – ژاپن

ساعت 17 ایران – تایلند

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا که از روز دوشنبه 24 مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه 31 مرداد ادامه خواهد داشت. 4 تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور