تارتار: برای بردن تراکتور به تبریز آمدیم/ نبود تماشاگران تاثیری در ما نخواهد داشت


تارتار: برای بردن تراکتور به تبریز آمدیم/ نبود تماشاگران تاثیری در ما نخواهد داشت

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: با احترام به تیم تراکتور، باید بگویم فردا برای کسب پیروزی به مصاف تیم تراکتور خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: امسال بازی راحتی را پیش رو نداریم و همه تیم‌ها تدارک خوبی دیده‌اند و امیدوارم فردا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی گفت: با احترام به تیم تراکتور باید بگویم فردا برای کسب ۳ امتیاز و بردن بازی می‌کنیم و امیدوارم فردا هر تیمی لیاقت دارد به برتری برسد.

بازیکن سابق تیم تراکتور افزود: برای تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر آمدند و یا تیم‌های جوان حضور یا عدم حضور تماشاگر می‌تواند تاثیر بگذارد اما برای ذوب‌آهن که تیمی ریشه‌دار است و سابقه فینال آسیا را دارد، عدم حضور تماشاگران تاثیر نداشته و ما برای پیروزی به میدان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تراکتور تیم بزرگی است و جا دارد از زحمات آقای زنوزی به خاطر تشکیل تیمی قوی تشکر کرد، ذوب‌آهن نیز تیمی بزرگ و ریشه‌دار است و ما هم برای کسب نتیجه خوب و رتبه بهتر نسبت به سال پیش وارد لیگ شدیم.

تارتار یادآور شد: من با اینکه مربی جوانی نیستم اما به دنبال فلسفه حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران هستم و سعی می‌کنم از آنها چیزی یاد بگیرم و در مورد بازیکنان هم همین نظر را دارم و بازیکنان مطرح می‌توانند الگوی خوبی برای بازیکنان جوان فوتبال باشند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس