معمای لروی سانه در بایرن؛ خبری از جدایی نیست


معمای لروی سانه در بایرن؛ خبری از جدایی نیست

لروی سانه با اینکه در بازی‌های اول بایرن مونیخ در فصل جدید فیکس نبود اما هیچ بازیکن این تیم به اندازه او مورد توجه رسانه‌ها قرار نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه در دو بازی بایرن مونیخ در شروع فصل جدید بوندس‌لیگا و پیش از آن در دیدار سوپرجام آلمان نیمکت‌نشین بود و به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده نشد. بازگشت کینگزلی کومان و رهایی او از مصدومیت کار را برای سانه سخت‌تر از قبل کرده است. اما این ستاره آلمانی در این هفته‌ها بیشتر از هر کس دیگری در این تیم مورد توجه رسانه‌ها بود.

علت اصلی توجه رسانه‌ای به لروی سانه شایعاتی است که درباره جدایی او از بایرن مونیخ و بازگشتش به لیگ برتر انگلیس مطرح بود.

معمای لروی سانه در بایرن؛ خبری از جدایی نیست

روزنامه آلمانی بیلد امروز در گزارشی به بررسی احتمال جدایی لروی سانه از بایرن پرداخت. بیلد می‌گوید با وجود شایعات متعدد در انگلیس مدیران بایرن تا این لحظه همه شایعات را رد کرده‌اند. اولیور کان، رئیس باشگاه، اخیرا گفت:" ما در این فصل همه بازیکنان‌مان را نیاز داریم". بایرن مونیخ با اشاره به فصل دشوار پیش رو به دلیل برگزاری جام جهانی قصد ندارد بازیکن از دست بدهد.

اما از طرف دیگر شکی نیست که لروی سانه از نیمکت‌نشینی خود در سه بازی اخیر بایرن ناراحت است. یولیان ناگلزمان برای راضی کردن ستاره آلمانی اخیرا از او تعریف کرد و گفت:" طبیعی است که لروی از نیمکت‌نشینی ناراضی باشد. ولی این به عملکرد او برای تیم ضربه نمی‌زند. لروی فوتبالیست حرفه‌ای است و به خوبی شرایط را مدیریت می‌کند".

معمای لروی سانه در بایرن؛ خبری از جدایی نیست

لروی سانه باید در هفته‌های آینده به اجرای سیاست گردشی توسط یولیان ناگلزمان امیدوار باشد تا در برخی بازی‌ها به جای جمال موسیالا یا سرژ گنابری به میدان فرستاده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...