طرح ضربتی افزایش تولید میدان سرخون با نگاه ویژه دنبال می‌شود


طرح ضربتی افزایش تولید میدان سرخون با نگاه ویژه دنبال می‌شود

به گزارش شانا به نقل از نفت مناطق مرکزی ایران مهدی حیدری پس از بازدید از منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی در بندرعباس اظهار کرد: پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار گاز سرخون به‌صورت EPCF در دستور کار قرار گرفته است و با جدیت دنبال می‌شود....

به گزارش شانا به نقل از نفت مناطق مرکزی ایران مهدی حیدری پس از بازدید از منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی در بندرعباس اظهار کرد: پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار گاز سرخون به‌صورت EPCF در دستور کار قرار گرفته است و با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی چهارماه مسئولیت مدیرعاملی درشرکت نفت مناطق مرکزی ایران به تمامی استان‌های حوزه عملیاتی این شرکت سفر کرده و از نزدیک با کارکنان در مناطق عملیاتی دیدار و گفت‌وگو داشته است، افزود: کارکنان این شرکت در شرایط سخت آب‌وهوایی و در نقاط دور افتاده، جهادگرانه وظایف خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تصریح کرد: طی این سفرها چالش‌ها و موانع در حوزه تولید و منابع انسانی شناسایی شده‌اند و با جدیت به دنبال پیاده‌سازی طرح‌های ضربتی افزایش تولید و برنامه‌های اساسی به‌منظور برطرف کردن مشکلات کارکنان و ارتقا بهره‌وری و رضایت‌مندی سازمانی هستیم.

حیدری منابع انسانی را یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان دانست و با اشاره به تلاش کارکنان منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی، اظهار کرد: این منطقه به‌دلیل تأمین گاز خط لوله هفتم سراسری و برخی صنایع مهم در استان هرمزگان از جایگاه راهبردی برخوردار است.

وی با اشاره به تعهد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: به‌طور کلی وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن نگاه ویژه‌ای به مسئولیت‌های اجتماعی دارند و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز طبق روال گذشته و با همین رویه اولویت خود را به جذب نیروهای بومی به‌ویژه در پروژه‌های مهم پیش‌رو و خدمات‌رسانی به شهرها و روستاهای پیرامونی قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو