پرکاس: دو بازیکن در تفکرات من جا نداشتند و ازفهرست تیم خارج شدند / استراتژی ما درهر بازی متفاوت است


پرکاس: دو بازیکن در تفکرات من جا نداشتند و ازفهرست تیم خارج شدند / استراتژی ما درهر بازی متفاوت است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در مقابل فولاد به دلیل اینکه میهمان بودیم و در مقابل یک تیم با کیفیت بازی داشتیم استراتژی خاص آن بازی را اتخاذ کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رضا پرکاس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار هفته دوم مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نتایجی که در هفته نخست رخ داد و نتیجه قابل قبولی که مقابل فولاد به دست آوردیم، تمام تلاش خود را برای حفظ روند رو به رشد خود به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم‌ها به مرور از یکدیگر شناخت پیدا خواهد کرد تمام تلاش خود را می‌کنیم که در بازی‌های ابتدایی امتیازات لازم را جمع آوری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تنها بازیکن مصدوم برای بازی فردا حسن بیت‌سعید است که در خلال تمرینات پیش فصل در یک بازی دوستانه مشکلی برای دست وی پیش آمد که آنگونه پزشکان اظهار نظر کردند این مهاجم از هفته آینده می‌تواند تیم ما را همراهی کند.

پرکاس در خصوص اضافه شدن بازیکنان خارجی به این تیم افزود: تمام کارهای بازیکن خارجی ما از جمله ایفمارک انجام شده و منتظر صدور ویزا برای ملحق شدن به نفت آبادان هستند، قطعاً بازیکن تاجیکستانی ما که در خط حمله بازی می کند برای بازی فردا نخواهد رسید و بازیکن اهل آمریکای جنوبی ما نیز منتظر انجام امورات مربوط به روادید خود است، باشگاه تمام مقدمات ورود این بازیکنان به ایران را انجام داده و برخی کارها است که از عهده باشگاه خارج و در حیطه وظایف وزارت خارجه است.

وی با بیان اینکه مهاجم اهل آمریکای جنوبی این تیم به بازی سوم و چهارم خواهد رسید، ادامه داد: ما یک روز مانده به آغاز مسابقات دو بازیکن را از فهرست خود خارج کردیم که در این بین نام یوسف وکیا هم در برخی محافل شایعه شد که اینگونه نیست و این بازیکن فردا روی نیمکت خواهد بود، اما باید بدانیم که فصل نقل و انتقالات تا هفته سوم ادامه دارد،همانگونه که در روزهای گذشته اعلام شد یکی از تیم های بزرگ ۵ بازیکن خود را در فهرست مازاد قرار داده و این یک موضوع طبیعی در فوتبال است. قوانین فوتبال این اجازه را می‌دهد که کادرفنی پس از مشاهده عملکرد بازیکن در خصوص حفظ و یا قرار گرفتن وی در لیست مازاد تصمیم‌گیری کنند. اگر تغییراتی داریم در جهت بهبود عملکرد تیم است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: آنالیز تیم ها نسبت به بازی قبلی خود، شاید کار درستی نباشد ما بررسی های خود را بر مبنای توانایی بازیکنان تیم حریف و آرایش کادر فنی در هر بازی قرار خواهیم داد.

پرکاس ادامه داد: سیستم و نگرش ما در هر بازی نسبت به حریف تغییر خواهد کرد، در بازی قبل ما میزبان نبودیم، تیم فولاد تیم با کیفیتی است که از کادر فنی با ثباتی در سه سال اخیر بهره می‌برد و سابقه حضور در رقابت‌های آسیایی را دارد و سیسمی که برابر این تیم اتخاذ کردیم هوشمندانه بود، بنابراین ما استراتژی خود را بر مبنای هر بازی پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق