گردهمایی مربیان طرح چهره به چهره جنوب کرمان در شهر جیرفت برگزار شد


گردهمایی مربیان طرح چهره به چهره جنوب کرمان در شهر جیرفت برگزار شد

شامگاه امشب ۲۷ مردادماه گردهمایی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره جنوب کرمان در شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۷ مردادماه همایش سالانه طرح تربیتی چهره به چهره در شهر جیرفت برگزار شد.

«ایوب عبدی نسب» در این همایش دوران نوجوانی را یکی از ارزشمندترین و حساس ترین دوره های زندگی هر انسانی دانست و گفت: طرح چهره به چهره با رویکرد تربیت دینی نوجوانان قریب ۲۰ سال است که در سطح کشور فعالیت دارد.

دبیر اجرایی طرح تربیتی چهره به چهره در جنوب کرمان افزود: یکی از برنامه های این طرح، پاسخ به سوالات و شبهات، روش انتخاب دوست مناسب، الگوسازی برای نوجوانان و راه و روش زندگی است.
وی با اشاره به این که با محبت و انس می شود راه صحیح زندگی را به نوجوانان نشان داد، اظهار کرد: یکی از اهداف و رسالت ما، تربیت نیروی انسانی متعهد است.
عبدی نسب یادآور شد: طرح تربیتی چهره به چهره ۱۲ سال است که در سطح جنوب کرمان فعالیت دارد و تاکنون ۴۵ حلقه تربیتی ذیل این طرح تشکیل شده است.
مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت ابراز کرد: به طور میانگین هر حلقه ۱۰ تا ۱۵ متربی دارد و هر دوره تربیتی نیز سه سال زمان می برد.
وی عنوان کرد: امروز خوشبختانه تعدادی از مربیان طرح چهره به چهره از میان متربیان سال های گذشته هستند که در این طرح آموزش دیده و مهارت کسب کرده اند.
عبدی نسب بیان کرد: گردهمایی انگیزشی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره جنوب کرمان ۲ روزه است که دومین روز آن دوره های آموزشی برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی طرح تربیتی چهره به چهره جنوب کرمان خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی با حضور اساتید برتر با محوریت آموزش اصول کار تربیتی و مفهوم تربیت برگزار می‌شود.
شایان ذکر است: در پایان تعدادی از مربیان طرح تربیتی چهره به چهره تجلیل شدند.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان