فاضلی: به دنبال نتایج آبرومند هستیم اما هماهنگی آلومینیوم زمان می‌برد/ صنعت نفت یکدست و بابرنامه است


فاضلی: به دنبال نتایج آبرومند هستیم اما هماهنگی آلومینیوم زمان می‌برد/ صنعت نفت یکدست و بابرنامه است

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تلاش می‌کنیم آرامش در طول فصل داشته باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت، اظهار داشت: خیلی خوشحالم در آبادان یعنی برزیل ایران حضور پیدا کردیم و امیدوارم تمام مردم سرزمینمان همیشه سلامت و شاد باشند. با توجه به اینکه هفته گذشته نتیجه خوبی کسب نکردیم، در تورنمنت طولانی مثل لیگ آنچه اهمیت دارد واکنش تیم‌ها نسبت به نتایجشان است. باید نسبت به برد و باخت عکس العمل خوبی داشته باشیم. لیگ امسال با کیفیت است و بازیکنان خارجی خوب و بازیکنان ایرانی باکیفیت که از لیگ‌های خارجی بازگشته‌اند، در آن حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: قطعا لیگ خوبی در انتظار اهالی فوتبال است. در ااین لیگ که تیم‌ها به هم نزدیک هستند، جدا از بحث‌های فنی و مسائل روحی و روانی، آنچه اهمیت دارد آرامش یک تیم است و ما درون مجموعه آلومینیوم از مدیریت باشگاه، هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان تلاش می‌کنیم این آرامش را در طول فصل داشته باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی آلومینیوم تصریح کرد:صنعت نفت تیمی خوب، یکدست، بابرنامه و تاکتیکی است. طبق آنچه در بازی قبلی از این تیم دیدیم و شناختی که از نفراتش داریم، بازیکنانی دارد که در چند سال اخیر در صنعت نفت حضور داشتند و این بازیکنان عصای دست مربیانی بودند که در آبادان حضور پیدا کردند. این بازیکنان عملکرد خوبی داشته و کمک کردند نفت شرایط خوبی پیدا کند. اهالی فوتبال می‌دانند هیچ تیمی در آبادان بازی راحتی مقابل صنعت نفت نخواهد داشت و ما هم این شرایط را درک کردیم. تمرینات خوبی داشته و کادرفنی و مهدی رحمتی بازیکنان آلومینیوم را به لحاظ روحی و روانی آماده کرده‌اند. امیدوارم این برنامه‌ها را در زمین هم ادامه بدهیم. بازیکنان بزرگی در تیم‌مان داریم که عصای دست ما هستند و کمک خواهند کرد تا بتوانیم شرایط خوبی برای تیم رقم بزنیم.عملکرد هر مجموعه‌ای نشات گرفته از نیروی انسانی‌اش است. بازیکنان ما نیز شرایط خوبی دارند و به آنها امیدوار هستیم. سعی می‌کنیم برای کسب نتایج خوب به بازیکنانمان کمک کنیم.

فاضلی درخصوص اینکه آیا فعالیت آلومیینوم در نقل و انتقالات تمام شده است، توضیح داد: تقریبا شاکله اصلی تیم مان بسته شده و اگر به بازیکنی نیاز پیدا کنیم، با صلاحدید کادرفنی و مهدی رحمتی حتما برای جذب آن بازیکن اقدام خواهیم کرد. با توجه به تغییراتی که آلومینیوم داشته می‌دانیم که عنصر اصلی فوتبال هماهنگی است. همه ما این موضوع را درک می‌کنیم اما هماهنگی زمانبر است. تلاش می‌کنیم موازی با رسیدن به هماهنگی نتایج‌مان هم آبرومند باشد تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. بدشانسی هم در فوتبال است و شاید بتوانیم نتیجه بد هفته قبل را به بدشانسی هم ارتباط بدهیم. شاید اگر در اوج عملکرد بودیم و هماهنگی‌مان هم در اوجش بود، چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

وی درباره نفرات غایب آلومینیوم مقابل صنعت نفت، گفت: مصطفی احمدی که سابقه حضور در نفت آبادان را دارد به دلیل مصدومیت مانند هفته قبل در اختیار نداریم.

مربی آلومینیوم درباره بازیکنان خارجی این تیم، توضیح داد: دو بازیکن خارجی جذب کردیم. هانسل زاپاتا که فصل گذشته در لیگ برتر کرواسی بود، در دیدار قبلی ما فیکس بازی کرد. والنتین یوئل نیز بازیکن تیم ملی سودان است و فصل گذشته در نیوکاسل استرالیا بازی کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی