پاسخ نهایی لستر به گزینه چلسی: جدایی بی جدایی


پاسخ نهایی لستر به گزینه چلسی: جدایی بی جدایی

وسلی فوفانا اخیرا از لسترسیتی خواست به او اجازه پیوستن به چلسی را بدهد ولی صحبت‌های سرمربی لستر نشان می‌دهد که بعید است او بتواند امسال راهی استمفوردبریج شود.

به گزارش "ورزش سه"، وسلی فوفانا مدافع فرانسوی لسترسیتی اخیرا در مصاحبه‌ای جنجالی علیه باشگاه خود صحبت کرد و گفت در لستر زندانی شده است. او از مدیران باشگاه خواست اجازه بدهند جدا شده و به چلسی بپیوندد. گزارش‌ها در انگلیس حاکی است که چلسی به درخواست توماس توخل تا کنون دو پیشنهاد برای جذب فوفانا به لستر ارائه کرده است.

پاسخ نهایی لستر به گزینه چلسی: جدایی بی جدایی

اما با وجود درخواست فوفانا به نظر می‌رسد لسترسیتی قصدی برای صدور اجازه جدایی‌اش ندارد. برندان راجرز، سرمربی لستر، در یک مصاحبه گفت انتظار دارد در فصل جاری مدافع فرانسوی را در اختیار داشته باشد.

روزنامه گاردین می‌گوید مهمترین عامل در تلاش لستر برای حفظ فوفانا، برندان راجرز بوده است. او از زمان رسیدن پیشنهادهای چلسی به دفتر لسترسیتی چند بار با مدافع فرانسوی گفت‌وگو کرده و با توضیح شرایط تیم سعی داشت رضایت او را جلب کند. فوفانا البته با لستر قرارداد دارد و اگر باشگاه تمایلی به واگذاری‌اش نداشته باشد کاری از دست او ساخته نیست.

پاسخ نهایی لستر به گزینه چلسی: جدایی بی جدایی

برندان راجرز در مصاحبه امروز خود گفت:" فراموش نکنید که فوفانا و امثال فوفانا خیلی جوان هستند. آنها برای اولین بار است چنین شرایطی را تجربه می‌کنند و ممکن است هیجان‌زده شوند. به محض اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته شود دیگر هیچ حرفی در این‌باره زده نخواهد شد.

در بازی بعدی مقابل ساوتهمپتون من فوفانا را به میدان نمی‌فرستم چون کسانی باید در زمین باشند که با تمرکز و تعهد کامل به باشگاه بازی کنند. او به هر دلیلی الان روحیه بالایی ندارد و نمی‌تواند به ما کمک کند".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا