سه هفته دیگر، آیفون 14 رونمایی می شود


رویداد معرفی آیفون 14 نیز به صورت آنلاین پخش خواهد شد. این رویداد زنده نخواهد بود و برخی شایعات می گویند اپل مراحل ضبط آن را آغاز کرده است

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، اپل قصد دارد در تاریخ 7 سپتامبر 2022 (16 سپتامبر 1401) رویدادی را برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار کند. اپل معمولاً رویداد معرفی آیفون را در نیمه اول سپتامبر (حدود اواسط تا اواخر سپتامبر) برگزار می کند و اکنون که گارمین تاریخ 16 سپتامبر را ذکر کرده است، احتمالاً شاهد عرضه آخرین نسل آیفون در همان روز این بار صورت می گیرد.
رویداد معرفی آیفون 14 نیز به صورت آنلاین پخش خواهد شد. این رویداد زنده نخواهد بود و برخی شایعات می گویند اپل مراحل ضبط آن را آغاز کرده است.
شایان ذکر است، طبق نتایج نظارت منتشر شده در ماه نوامبر، آیپد پرو نسل پنجم با تراشه M1، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نمایشگر 12.9 اینچی قدرتمندترین دستگاه اپل بود. این دستگاه 1.2 میلیون امتیاز در میان کاربران کسب کرده است. نسل پنجم آیپد پرو 11 اینچی و نسل سوم آیپد پرو با سایز 12.9 اینچ جز محبوبترین دستگاه های این کمپانی می باشد.
اپل قصد دارد چهار آیفون جدید معرفی کند: آیفون 14 معمولی، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس. امسال ممکن است شاهد خداحافظی با سری آیفون مینی باشیم. مدل های حرفه ای بیشترین تغییرات را متحمل می شوند. در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس، دوربین اصلی به سنسور 48 مگاپیکسلی ارتقا یافته و بریدگی آن حذف شده و با دیافراگم و پردازنده قدرتمند A16 جایگزین شده است. همچنین گفته می شود آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس دارای صفحه نمایش همیشه روشن هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام