توضیحات معاون وزیر بهداشت در خصوص تبدیل وضعیت نیروها


توضیحات معاون وزیر بهداشت در خصوص تبدیل وضعیت نیروها

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: نیروی انسانی مهمترین رکن و سرمایه اصلی وزارت بهداشت است.

به گزارش بهداشت نیوز ،بهروز رحیمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهمترین رکن و سرمایه اصلی وزارت بهداشت وضعیت نیروی انسانی و وجود نیروی انسانی خیلی ارزشمند است.

وی تصریح کرد: چند موضوع در راستای نیروی انسانی در وزارت بهداشت در دست پیگیری است نکته اول بحث تبدیل وضعیت و ایجاد امنیت شغلی برای شاغل در وزارت بهداشت تحت عنوان نیروهای شرکتی، قراردادی ۸۹ روزه و نیروهای طرحی در حال خدمت است.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: یک مسیر را از طریق مجلس که آن هم طرح ساماندهی کارکنان دولت بوده را در حال پیگیری هستیم که بتوانیم این نیروها را تبدیل وضعیت کنیم.

رحیمی اضافه کرد: در خصوص نیروهای طرحی کسانی که در زمان کرونا کمک وزارت بهداشت کردند حتماً شامل این طرح خواهند شد یکی از کارهای بسیار خوب بحث پیگیری مجوز استخدامی در وزارت بهداشت بوده که با سازمان استخدامی مراحل نهایی را در حال طی کردن است.

وی بیان کرد: امید می‌رود با عدد ۳۰ الی ۴۰ هزار نفری بتوانیم آزمون استخدامی را برگزار و یک سهمیه قابل‌توجه و یک امتیاز قابل‌توجه برای همکاران پرستار و گروه‌های بهداشتی و درمان شاغل در دوران کرونا را قرار دهیم که بتوانیم آن‌ها در مجموعه وزارت بهداشت کنار خودمان داشته باشیم.

منبع:ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس