لیگ برتر فوتبال| فرار استقلال از مرداب انزلی با کام‌بک یک نیمه‌ای/ قایدی امیدهای ملوانان را کُشت!


لیگ برتر فوتبال| فرار استقلال از مرداب انزلی با کام‌بک یک نیمه‌ای/ قایدی امیدهای ملوانان را کُشت!

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال با پیروزی آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال طی دیداری در چارجوب نخستین روز از هفته دوم بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، پنج‌شنبه - ۲۷ مردادماه در ورزشگاه خالی از تماشاگر سیروس قایقران شهر بندرانزلی به مصاف یک‌دیگر رفتند.

با بازگشت تیم ریشه‌دار و پرهوادار ملوان به لیگ برتر که پس از قهرمانی فصل گذشته گیلانی‌ها در لیگ آزادگان رخ داده، آبی‌پوشان فوتبال پایتخت پس از ۲۴۲۰ روز به این شهر ساحلی بازگشتند تا بار دیگر مقابل ملوانان دریای خزر صف‌آرایی کنند. استقلالی‌ها در آخرین مصاف خود در ورزشگاه سیروس قایقران به تساوی ۲ بر ۲ دست یافته بودند.

شکست هفته گذشته تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان پرمهره و مدعی از یک سمت و شکست شاگردان مازیار زارع مقابل تیم فوتبال پیکان در هفته نخست لیگ برتر موجب این شده بود که هر دو طرف بازی حساس امروز، انگیزه‌های فراوانی برای پیروزی داشته باشند اما با بدون تماشاگر شدن این جدال سنتی، کار برای ملوانان سخت‌تر گذشت.

در نیمه نخست این بازی مهم و در دقایق ابتدایی، بازیکنان دو تیم حملاتی را روی دروازه یک‌دیگر به‌وجود آوردند که بخت استقلالی‌ها در موقعیت‌سازی از تیم گیلانی بیش‌تر بود اما واکنش‌های سنگربان تیم فوتبال ملوان، مانع از فروریختن قفل دروازه میزبان شد تا در اواسط این نیمه و روی یک پاس کات‌بک از سوی کاپیتان صادق بارانی، سجاد بازگیر دروازه حسینی را فرو ریخت.

در نیمه دوم اما علی‌رغم ساخت و پرداخت چندین موقعیت خوب توسط ملوانی‌ها، بی‌تجربگی مانع از افزایش اختلاف شد تا عارف غلامی روی اشتباه محض گلر تیم انزلی‌چی و مهدی قایدی هم دقایقی پس از ورود به زمین مسابقه، دروازه میزبان گیلانی را باز کنند و کام‌بک خود را تکمیل کنند. قایدی در لحظات پایانی یک پنالتی هم گرفت که مهدی‌پور آن را وارد دروازه کرد.

ملوان بندرانزلی یک
گل: سجاد بازگیر ۲۷

استقلال ۳
گل: عارف غلامی ۵۸ - مهدی قایدی ۸۰ - مهدی مهدی‌پور ۹۶

ترکیب ملوان: رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، میلاد شعبانلو، مسعود کاظمی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مصطفی نائیج‌پور، صادق بارانی، مهران احمدی و مهدی مومنی.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، کوین یامگا، سجاد شهباززاده و جعفر سلمانی.

بیش‌تر بخوانید؛

زارع: مقابل استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم/ بودجه یک بازیکن حریف به‌اندازه کل تیم ماست!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی