مسی بی‌نظیر است؛ هم داخل زمین و هم بیرون آن


مسی بی‌نظیر است؛ هم داخل زمین و هم بیرون آن

جولین آلوارز، مهاجم جدید منچسترسیتی، بازی کردن در لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین را تعبیر یک رویا توصیف کرد و تایید کرد از توصیه های سرخیو آگوئرو هم استفاده می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارز بعد از چهار فصل درخشان در ریورپلاته، در این تابستان به منچسترسیتی پیوست و شروع خوبی در این تیم داشت. او که توانست در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل لیورپول گلزنی کند، یکی از گزینه های لیونل اسکالونی برای جام جهانی 2022 محسوب می شود.
او تایید کرد که بازی در تیم ملی آرژانتین در کنار مسی، برآورده شدن رویای کودکی اوست و تلاش می کند تا از فرصت بودن در کنار او استفاده کرده و چیزهای بیشتری یاد بگیرد.
او در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:" بازی کردن کنار او رویایی است که به حقیقت تبدیل شده است و باید بگویم باعث افتخار بزرگی است که کنار یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال بازی می‌کنم.
دشوار است که کار او را تقلید کنیم. اما مانند همه آنهایی که اطراف او هستند، من هم هر حرکت او را تماشا می کنم، هر مهارت کوچک از او را و تلاش می کنم تا بهترین استفاده از از آن ببرم.
اما واقعیت این است که او بی نظیر است، نه فقط درون زمین، بلکه بیرون زمین هم."

مسی بی‌نظیر است؛ هم داخل زمین و هم بیرون آن

برای یک دهه سرخیو آگوئرو مهاجم اول منچسترسیتی بود و آلوارز می داند که برای موفقیت می تواند توصیه های هموطنش را به کار بگیرد.
" سرخیو چیزهایی در مورد اینکه کار کردن زیر نظر پپ چگونه است، به من گفت. او به من گفت که تمرینات سیتی چطور است. او در مورد خود شهر منچستر هم به من گفت. من در زمان بستن قرارداد با او صحبت کردم و دوباره در روزها و هفته های بعد.
او توصیه های مختلفی به من کرد؛ توصیه هایی که من به همه آنها به دقت گوش دادم زیرا آمدن به منچستر برای من مانند بودن در یک دنیای جدید است. می خواستم به همه چیزهایی که سرخیو گفت به دقت گوش کنم تا با زندگی در انگلیس در کوتاه ترین زمان ممکن تطبیق پیدا کنم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه