مدیر شرکت فیدلیتی: بیت کوین در سطوح کنونی ارزان است


مدیر شرکت فیدلیتی: بیت کوین در سطوح کنونی ارزان است

مدیر بخش اقتصاد کلان شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی عقیده دارد بیت کوین در سطوح کنونی ارزان تلقی می‌شود. به عقیده وی اکنون فرصت خرید مناسبی است.یکی از مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ فیدلیتی مجددا روی دیدگاه قبلی خود تاکید کرد. نیمه‌های تیر ماه...

مدیر بخش اقتصاد کلان شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی عقیده دارد بیت کوین در سطوح کنونی ارزان تلقی می‌شود. به عقیده وی اکنون فرصت خرید مناسبی است.

یکی از مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ فیدلیتی مجددا روی دیدگاه قبلی خود تاکید کرد. نیمه‌های تیر ماه امسال، ژورین تیمر (Jurrien Timmer) مدعی شد بیت کوین اکنون ارزان و اتریوم به مراتب‌ ارزان‌تر از آن است. در آن زمان هر واحد BTC حدود 21 هزار دلار قیمت داشت. این مدیر فیدلیتی مجددا بیت کوین را ارزان خطاب و روی نظر خود پافشاری کرد.

ژورین تیمر معتقد است بر اساس نسبت قیمت به شبکه، نخستین رمز ارز دنیا اکنون قیمت پایینی دارد و «ارزان» است. این مدیر، مدعی بازگشت نسبت قیمت به شبکه بیت کوین به سطوح سال 2014 است که از دیدگاه فاندامنتال، ارزان بودن بیت کوین در حال حاضر و پایین بودن قیمت هر واحد نسبت به ارزش واقعی آن را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت فیدلیتی: بیت کوین در سطوح کنونی ارزان استمدیر شرکت فیدلیتی: بیت کوین در سطوح کنونی ارزان است

بر اساس گفته‌های ژورین تیمر، فشار فروشی که در ماه خرداد و تیر تجربه کردیم، ما در یکی از بدترین دوره‌های فروش بیش از اندازه طی یک بازه زمانی طولانی، قرار داد. با این حال، به نظر این مدیر فیدلیتی بیت کوین اکنون ارزان تلقی می‌شود و فرصت خوبی برای خرید پدید آمده است.

این مدیر شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی عقیده دارد بهبود اخیر قیمت بیت کوین و بازگشت آن به بالای 23,000 دلار مدیون بازیگران قدیمی و هولدرهای بلند مدت است و توریست‌ها نقش زیادی نداشته‌اند. منظور از توریست‌ها، سرمایه‌گذارانی است که خیلی زود بازار را ترک می‌کنند.

او در ادامه آمار جالبی منتشر کرد: مقدار بیت کوین‌هایی که حداقل برای یک دهه هولد شده‌اند به 13 درصد رسیده است. البته نباید فراموش کنیم بخش قابل توجهی از بیت کوین‌های خرج نشده برای مدتی بسیار طولانی، مربوط به دارایی‌های گم شده یا متعلق به افراد فوت شده است. یعنی توان یا اراده‌ای برای جابه‌جا کردن آن‌ها وجود ندارد.

سایر دیدگاه‌های مثبت درباره بیت کوین

حدود سه هفته قبل، استراتژیست ارشد بلومبرگ پیش‌بینی کرد بیت کوین در نیمه دوم ۲۰۲۲ از سایر دارایی‌ها عملکرد بهتری خواهد داشت. این تحلیلگر عقیده دارد نخستین رمز ارز دنیا به زودی عملکردی همسو با اوراق قرضه یا طلا خواهد داشت.

همچنین بررسی‌های شرکت تحقیقاتی گلس نود نشان داد ۸۰ درصد عرضه بیت کوین در اختیار هولدرهای بلند مدت است. دلیل اهمیت این موضوع پافشاری سرمایه‌گذاران بلند مدت برای هولد کردن دارایی‌های خود با وجود فرو رفتن در ضرر است. این رفتار، حمایتی قوی برای بیت کوین ایجاد و از سقوط بیشتر جلوگیری می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403