آسیب پذیری بسیار خطرناک جدید در گوگل کروم: فوراً به‌روزرسانی کنید


آسیب پذیری بسیار خطرناک جدید در گوگل کروم: فوراً به‌روزرسانی کنید

یک رخنه امنیتی و آسیب پذیری خطرناک، گوگل کروم را به طعمه‌ای برای هکرها تبدیل کرده است. برای حل این مشکل مرورگر خود را به‌روزرسانی کنید.یک آسیب‌ پذیری و رخنه امنیتی بزرگ و خطرناک در مرورگر گوگل کروم کشف شده که برای مدتی است به طور فعال توسط هکرها...

یک رخنه امنیتی و آسیب پذیری خطرناک، گوگل کروم را به طعمه‌ای برای هکرها تبدیل کرده است. برای حل این مشکل مرورگر خود را به‌روزرسانی کنید.

یک آسیب‌ پذیری و رخنه امنیتی بزرگ و خطرناک در مرورگر گوگل کروم کشف شده که برای مدتی است به طور فعال توسط هکرها استفاده می‌شود. گوگل با انتشار به‌روزرسانی، برای رفع این آسیب اقدام کرده، اما ممکن است هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته باشد.

در حال حاضر، بیلدهای پایدار 104.0.5112.101 برای سیستم‌عامل MacOS و لینوکس، و نسخه 104.0.5112.102/101 نیز برای ویندوز در دسترس هستند. به طور معمول، آپدیت به‌طور خودکار بر روی کامپیوتر نصب خواهد شد، اما بررسی آن در منوی تنظیمات خالی از لطف نیست. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که دانلود به‌روزرسانی گوگل کروم تنها پس از ورود به بخش مربوطه آغاز می‌شود.

آسیب پذیری خطرناک در گوگل فروم، فورا مرورگر خود را به‌روز کنید

آسیب پذیری بسیار خطرناک جدید در گوگل کروم: فوراً به‌روزرسانی کنیدآسیب پذیری بسیار خطرناک جدید در گوگل کروم: فوراً به‌روزرسانی کنید

آخرین به‌روزرسانی گوگل کروم، شامل 11 اصلاح امنیتی است که از رده «متوسط» تا «بحرانی» اولویت‌بندی شده است. تا زمانی‌که اکثر کاربران نرم‌افزار خود را آپدیت نکنند، گوگل جزئیات این رخنه امنیتی اطلاعاتی را منتشر نخواهد کرد.

علاوه بر یک باگ بزرگ که در فهرست وجود دارد، احتمالا خطرناک‌ترین آن که در رده آسیب‌پذیری سطح بالا قرار دارد، CVE-2022–2856 است. به نقل از وبلاگ رسمی Chrome Releases، در حال حاضر یک سوءاستفاده فعال توسط هکرها برای آن وجود دارد. این رخنه امنیتی به سایت‌های مخرب اجازه می‌دهند تا کد دلخواه را بر روی کامپیوتر کاربر اجرا کنند.

به عبارت دیگر، هکرها از این آسیب پذیری گوگل کروم آگاه هستند. بنابراین، اگر مرورگرتان آخرین نسخه را دریافت نکرده، بهتر است در اسرع وقت به‌روزرسانی شود. طی ماه گذشته، گوگل هم‌چنین یک آپدیت فوری برای مرورگر خود در پلتفرم ویندوز منتشر کرده بود. به‌روزرسانی کروم 103.0.5060.114 آسیب پذیری خطرناک روز صفر CVE-2022-2294 را برطرف خواهد کرد که به طور فعال توسط سودجویان اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید