این دختر 249 عمل زیبایی کرده است/ این باربی زنده کیست ؟ + عکس و سرنوشت


این دختر  249  عمل زیبایی کرده است/  این باربی زنده کیست ؟ + عکس و سرنوشت

رکنا: دختری با 249 عمل زیبایی خود را شبیه به عروسک باربی کرد و باعث شد تا شهرت جهانی داشته باشد.

رکورد عمل زیبایی را یک دختر شکست! این دختر یک عروسک زنده دیگر است که با عمل های متعدد جراحی خود را اینگونه کرده است. این دختر خانم 21 ساله روسی با استفاده از اعمال جراحی مختلف خود را به یک عروسک تبدیل کرد. والریا لوکیانوا حالا طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیای مجازی دارد و علاوه بر شباهت صورتش اندامش را هم به عروسک ها تبدیل کرده است.

تشخیص سخت والریا از عروسک

او حتی از طریق عمل جراحی کمرش را بیش از حد باریک کرده است درست مثل عروسکهایی که پشت ویترین مغازه ها میبینیم. موهای بلند ، کمر باریک ، مهم ترین خصیصه شبیه سازی او به عروسکهاست. او در صفحه فیس بوکش چندین عکس بدون آرایش هم گذاشته است . او به قدری به عروسکها شبیه است که واقعا در بعضی تصاویر مشخص نیست او یک انسان است.

رکورددار بیشترین عمل جراحی در میان مردان

والریا مشهور به باربی زنده برای اینکه همچنان در صدر اخبار بماند تلاش کرد تا با مردی که به جراحی های فراوان مشهور است دیدار کند. گفتنی است جاستین جدلیکا رکورددار بیشترین عمل جراحی در میان مردان است و او نیز سعی کرده تا خود را شبیه به عروسک مشهور مرد به نام Ken تبدیل کند. دیدار این دو فرد را می توان عجیب ترین دیدار عروسک های باربی و کن البته زنده در دنیای واقعی دانست.

این دختر  249  عمل زیبایی کرده است/  این باربی زنده کیست ؟ + عکس و سرنوشت

لینک کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ جشنواره دریاچه ارومیه‎