خرید ترولی حمل غذا و سطل زباله از صنعت شرق با قیمت کارخانه


خرید ترولی حمل غذا و سطل زباله از صنعت شرق با قیمت کارخانه

ترولی اسم ابزاری با چهار پایه که معمولا چرخی می باشند جهت انتقال وسایل می باشد. برای مثال در رستوران ها و غذاخوری ها جهت تحویل غذا بصورت یکجا از ترولی حمل غذا استفاده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ترولی اسم ابزاری با چهار پایه که معمولا چرخی می باشند جهت انتقال وسایل می باشد. برای مثال در رستوران ها و غذاخوری ها جهت تحویل غذا بصورت یکجا از ترولی حمل غذا استفاده می شود. در بیمارستان ها برای نظافت و تمیزکاری ها از ترولی نظافت استفاده می شود که دارای یک محفظه برای مایع و تی شستشو و سایر ابزار ها می باشد.

خرید ترولی حمل غذا و سطل زباله از صنعت شرق با قیمت کارخانه

مهم ترین دغدغه رستوران ها و هتل ها سرویس دهی سریع و منظم به مشتریان می باشد به نحوی که بتوانند رضایت کامل مشتری را جلب نمایند.

ترولی حمل غذا

در صورتی که در چند مرحله مشتری سفارش خود را دریافت کند یا زمان زیادی طول بکشد تا گارسون سفارش را تحویل دهد حس خوبی به مشتری انتقال پیدا نمی کند در همین راستا باید تمام توان مجموعه جهت سرویس دهی در سریعترین زمان به مهمانان هتل ها و مشتریان رستوران ها با نظم و ترتیب قابل قبول صورت گیرد.

با کمک ترولی ها می توان غذا های گرم و سرد یا مایعات و جامدات را یکباره انتقال داد به نحوی که کل سفارش یک میز چند نفره را می توان یکباره به تمامی ان ها تحویل داد.

ترولی حمل غذا پر فروش ترین نوع ترولی می باشد که در رستوران ها، هتل ها، سالن های غذاخوری و تالار ها و غیره کاربرد دارد. این بازار امکان حمل تمامی سفارش یک میز را دارد.

از مزایای استفاده از ترولی حمل غذا اصلی ترین نکته، تحویل یکجای سفارش توسط یک نفر می باشد. در آشپزخانه سفارش میز مربوطه بر روی ترولی نصب می گردد و پس از آن یک نفر یکباره تمام سفارش را انتقال و به مشتریان تحویل می دهد. بدلیل استفاده از پایه های چرخی انتقال بسیار ساده می باشد و در حین انتقال نیز هیچ نگرانی بابت افتادن یا جابجایی مکان منو نیست.

معمولا در تروی حمل غذا انواع بشقاب، ظروف مخصوص دسر و بستنی و چنگال و کارد و سوپ و هر چیز دیگری را می توان قرار داد.

اکثر ترولی های موجود در بازار چند طبقه هستند و به همین خاطر از حداکثر فضا استفاده شده است. بعضی از ترولی های حمل غذا درب دارند و کسی نمی تواند محتوای داخل آن ها را مشاهده نماید.

ترولی ها در مدل ها و طرح های متنوعی تولید می شوند، طرح طلا و چوب پلاستیک آن موجود است و با توجه به کاربردی که دارد و مکانی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد از ان ها می توان استفاده نمود.

با ترولی حمل غذا می توان انواع دسر، سالاد و میوه و سبزی و سوپ را حمل کرد.

با توجه به عملکرد ترولی می توان نتیجه گرفت که حتی در منزل زمانی که مهمان دارید از این وسیله استفاده نمائید.

خرید ترولی حمل غذا و سطل زباله از صنعت شرق با قیمت کارخانه

خرید ترولی حمل غذا

با توجه به اینکه مکان های مختلفی برای استفاده از ترولی وجود دارند، ممکن است در هتل‌، تالار های عروسی، یا رستوران و اشپزخانه منزل خودتان از این وسیله استفاده نمائید.

به همین دلیل حتما در هنگام خرید سایز و ابعاد خریدتان با محل مورد استفاده را تطبیق دهید تا بتوانید خریدی خوب داشته باشید

ترولی ها در ابعاد و سایز های فراوانی تولید می شوند که برخی صنعتی می باشند و برخی نیمه صنعتی و برخی خانگی

ترولی های هتلی معمولا ظرافت بالاتری دارند و از نظر ابعاد و شکل کروم کاری یا با رنگ های طلایی می باشند و به همین دلیل لاکچری تر دیده می شوند.

معمولا مشتریان یکسری خرید به دنبال هم دارند، در کنار ترولی حمل غذا خیلی از مشتریان سطل زباله یا سایر وسایل صنعتی را خریداری می کنند .

سطل زباله صنعت شرق مناسب محیط های خانگی و اداری و شهری و صنعتی می باشد و هزاران مدل و طرح مختلف از ان ها در سایت جهت ثبت سفارش قرار گرفته است.

خرید ترولی حمل غذا و سطل زباله از صنعت شرق با قیمت کارخانه

سطل زباله صنعت شرق

در هتل ها و رستوران ها قرار گرفتن یک مخزن و سطل زباله در کنار میز مشتریان یا در کنار صندوق بسیار ضروری می باشد

جهت خرید سطل زباله انواع مدل های اداری و خانگی و هتلی موجود است که در ابعاد و اندازه های متنوع آماده فروش هستند.

همچنین در فروشگاه اینترنتی صنعت شرق می توانید انواع محصولات صنعتی را خریداری کنید. فرقی نمیکند به دنبال خرید جاروبرقی صنعتی باشید یا سطل زباله و ترولی حمل غذا در هر صورتی فروشگاهی به نام صنعت شرق این محصولات را با قیمت کارخانه ارائه می نماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟