شکست سنگین یاران علیپور در لیگ کنفرانس


شکست سنگین یاران علیپور در لیگ کنفرانس

ژیل ویسنته در حضور کامل مهاجم ایرانی خود دیدار برابر آلکمار را واگذار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات دور رفت مرحله نهایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، تیم ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را برای نخستین بار در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در آفاس استادیوم مقابل آلکمار قرار گرفت.

یاران علیپور که از شروع مسابقات رسمی در فصل جدید یک مساوی، دو برد و یک شکست داشتند، برای دومین مسابقه پیاپی نتوانستند به برتری دست پیدا کنند و دیدار مقابل آلکمار را با یک باخت سنگین به اتمام رساندند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال پس از اینکه در مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا یک برد و یک مساوی مقابل ریگا لتونی داشت، در دیدار برابر آلکمار هلند با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد تا در آستانه عدم صعود به مرحله گروهی لیگ کنفرانس قرار بگیرد.

شکست سنگین یاران علیپور در لیگ کنفرانس

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که در چهار دیدار اخیرشان به‌عنوان یار ذخیره به زمین رفته بود، در دیدار مقابل آلکمار که تیمش نیاز به گل داشت، تا پایان مسابقه در زمین بود و تعویض نشد.

یاران علیپور هفته آینده باید در ورزشگاه خانگی خود بازی برگشت مقابل آلکمار هلند را برگزار کنند که با توجه به شکست سنگین مسابقه رفت بعید است بتوانند نتیجه را تغییر بدهند و به مرحله گروهی لیگ کنفرانس برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!